Inaktiv
BETA!

Xbox 360-WorldOfTanks.PROVA BETAN!:up:

Medlem

Jag har inte nåt xbox, annars hade jag gärna prövat. Tycker att det är synd att xbox versionen har vissa saker som inte PC versionen har, bland annat att man inte kan se kanonen när man sitter i first person.

Medlem

Varför? Måste jag ha live? Hur kommer det sig att du tror att du kan komma här och säga åt mig vad jag ska göra?
Måste jag ha ett Xbox?

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Varför? Måste jag ha live? Hur kommer det sig att du tror att du kan komma här och säga åt mig vad jag ska göra?
Måste jag ha ett Xbox?

Förstår varför du har ditt namn...

Medlem
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Mr Hatisk:

Varför? Måste jag ha live? Hur kommer det sig att du tror att du kan komma här och säga åt mig vad jag ska göra?
Måste jag ha ett Xbox?

Förstår varför du har ditt namn...

Jamen vafan, klart man blir bitter och hatisk när han stormar in här likt den värste fascist och talar om för oss vad vi ska göra utan att ens komma med argument till varför vi ska göra det!
Alla mår bra av att vara lite bittra och hatiska ibland!

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Mr Hatisk:

Varför? Måste jag ha live? Hur kommer det sig att du tror att du kan komma här och säga åt mig vad jag ska göra?
Måste jag ha ett Xbox?

Förstår varför du har ditt namn...

Jamen vafan, klart man blir bitter och hatisk när han stormar in här likt den värste fascist och talar om för oss vad vi ska göra utan att ens komma med argument till varför vi ska göra det!
Alla mår bra av att vara lite bittra och hatiska ibland!

Han mena säker inte nåt illa, utan ville bara påpeka att betan har släppts på xbox.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Måste jag ha ett Xbox?

Sjävlklart, Microsoft är ju världens bästa företag, med massvis av exklusiva titlar som: Halo, Gears of War, Forza... Och ... Öh ... Halo? Fasen den sa jag redan... Öh ... Ja.

Xbox One! Kinect for all!

1
Skriv svar