The Sims 4 förbjuds för unga i Ryssland

Robot
The Sims 4 förbjuds för unga i Ryssland

Den som vill lira The Sims 4 i Ryssland måste vara 18 år eller äldre.

#the-sims-4


Medlem
The Sims 4 förbjuds för unga i Ryssland

The Sims 4 med Unreal Enginge 4, Frostbite 3 eller CryEngine 3 hade varit riktigt häftigt (i mitt tycke) med realistisk grafik & känsla.

Ontopic; har alltid tyckt att ryssar är speciella.

Medlem

Det dög liksom inte att ha en korrupt regering, den vart så illa tvungen att vara homofobisk också :/

Vem bryr sig? Det är deras regler och lagar!

Medlem

Welcome back to the stoneage, mr Russia, may you have a dreadfull stay while the rest of the world advances. o_O

MEG
Medlem

Synd att ryssarna verkar ha språrat ur på flera "plan".


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Är det 18+ på brottning också? Jag tycker det ser lite homoerotiskt ut...

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:

Vem bryr sig? Det är deras regler och lagar!

Känns sympati som en onödighet för dig?

Medlem
Skrivet av MEG:

Synd att ryssarna verkar ha språrat ur på flera "plan".

Kan inte minnas att de någonsin ens vart på spåret. Ryssland är Ryssland och kommer aldrig bli något annat. Ju förr folk inser det desto tidigare kan man försöka påverka dem. Att försöka vestifiera dem är helt meningslöst.

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:

Vem bryr sig? Det är deras regler och lagar!

Det är väl klart att vi i väst världen bryr oss mer om vad Ryssland gör när de försöker pracka på deras fåniga lagar och regler. Hörde du inte att de ville förbjuda Österrikes bidrag till Eurovision? När det inte funkade så ville de stoppa TV-sändningarna under tiden som Österrikes bidrag framfördes.

Usch....Blir så förbannad på inkompetenta idiot-stater. Snälla bomba bort deras korrupta regering och maffian, så folket kan få leva fritt i Ryssland med. Det är fan inte folkets fel att de föddes i en efterbliven stat....

Medlem

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Doomed Devil90:

Vem bryr sig? Det är deras regler och lagar!

Jag bryr mig för att homosexuella personer i Ryssland blir misshandlade och ihjälslagna. Oftast av en grupp människor som också lägger ut filmer av det på nätet.

Tror knappast att detta hjälper. Om det är något vi inte ska bry oss om så är det vem någon annan person ligger med, för det är knappast något som angår någon annan.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Jag hoppas du får gå samma öde tillmötes som de homosexuella i Ryssland!

Medlem

Fast man får ju välja själv i "The Sims" vilken läggning man har så jag fattar inte problemet. Är det för att man får de fria valet och kan välja att ha en sim som är homosexuell som är problemet?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:

Fast man får ju välja själv i "The Sims" vilken läggning man har så jag fattar inte problemet. Är det för att man får de fria valet och kan välja att ha en sim som är homosexuell som är problemet?

Exakt så, fria viljan kan ju aldrig vara bra.

Medlem

Bedrövligt land...

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Njae egentligen stör jag väll inte förutom att dom ska ha så jefla mycket uppmärksamhet och se titta på mig jag är en stolt homo. Det är mer det beteendet som jag hatar inte läggningen.

Är du homo och beter dig som vem som helst fine men om du är en fjollbög och vill ha en massa uppmärksamhet då hatar jag dig.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ryssland har väl alltid varit den dära tanten som säger att det blir regn fast det är 40+ och sol.

Medlem
Skrivet av cyzed:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Jag hoppas du får gå samma öde tillmötes som de homosexuella i Ryssland!

Tack <3,


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Njae egentligen stör jag väll inte förutom att dom ska ha så jefla mycket uppmärksamhet och se titta på mig jag är en stolt homo. Det är mer det beteendet som jag hatar inte läggningen.

Är du homo och beter dig som vem som helst fine men om du är en fjollbög och vill ha en massa uppmärksamhet då hatar jag dig.

Vilka är de? Bara för att där är en och annan som söker mer uppmärksamhet än andra behöver du inte dra alla över en kant.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av unavailable:

Bra Ryssland. Våga stå emot mediajudarnas försök att sprida homofili världen över.

Homofili skadar ingen. Homofobi skadar stora delar av världen.

Varför inte förbjuda skolor i Ryssland när man ändå håller på?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Arizato:
Skrivet av Doomed Devil90:

Vem bryr sig? Det är deras regler och lagar!

Jag bryr mig för att homosexuella personer i Ryssland blir misshandlade och ihjälslagna. Oftast av en grupp människor som också lägger ut filmer av det på nätet.

Tror knappast att detta hjälper. Om det är något vi inte ska bry oss om så är det vem någon annan person ligger med, för det är knappast något som angår någon annan.

Alltså nu är det inte bara i ryssland allt sånt händer.
Det händer i Iran Irak M.M okså..,men endå ser man bara ryssland som gör allt vadå i usa så finns det delstater som gör exaxt samma piss som Ryssland och svara på nån annans fråga är jag inte i mot homosexuela har en släktning som är homosexuel.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Njae egentligen stör jag väll inte förutom att dom ska ha så jefla mycket uppmärksamhet och se titta på mig jag är en stolt homo. Det är mer det beteendet som jag hatar inte läggningen.

Är du homo och beter dig som vem som helst fine men om du är en fjollbög och vill ha en massa uppmärksamhet då hatar jag dig.

Det var det dummaste jag hört. Jag hoppas verkligen att dina föräldrar lär dig lite mer vett för det där var de mest trångsynta och ignoranta jag har läst på länge. Men det är helt okej då enligt dig när heterosexuella är stolta över sig själv och sin läggning med inte homosexuella?

Det kanske finns en anledning till att många säger de är stolta homosexuella om du tänker efter lite grann. Homosexualitet har ju varit väldigt skambelagt och inget som man pratar öppet om och har inte blivit accepterat i samhället förrän på senare år så att folk går ut med att de är homosexuell och stolt, handlar mer om att visa att man inte ska behöva skämmas över sin sexuella läggning och uppmuntra andra som också är homosexuella att de ska vara stolta som andra människor och inte behöva skämmas.

Hur menar du med fjollbög egentligen? För det är ju också en stereotyp och representerar inte alla homosexuella. Eller menar du också att stereotypen som finns om folk som spelar stämmer bra in på alla också? För vi vet ju att alla som spelar är yngre killar i 14-25 års åldern och vi spelar ju BARA våldsamma spel och har en dålig kvinnosyn allihopa.*Ironi*

Sen förstår jag ärligt inte hur du orkar lägga energi på att hata folk pga. en sån fjantig sak. Väx upp tack.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Inb4 PK-anklagelserna.

Putin förtjänar en radioaktiv olycka annars, fy fan för det jävla kräket. Fy fan! Likheterna mellan Stalin och Putin är större än vad många tror, och Putin hyllar honom sporadiskt av en anledning. Antar att det blir så när en f.d KGB-agent tar över ett helt land.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Njae egentligen stör jag väll inte förutom att dom ska ha så jefla mycket uppmärksamhet och se titta på mig jag är en stolt homo. Det är mer det beteendet som jag hatar inte läggningen.

Är du homo och beter dig som vem som helst fine men om du är en fjollbög och vill ha en massa uppmärksamhet då hatar jag dig.

Vilka är de? Bara för att där är en och annan som söker mer uppmärksamhet än andra behöver du inte dra alla över en kant.

Det gör jag ju inte heller. Mitt första inlägg var lite klantigt skrivet. Ska ändras till Jag är homomotståndare till alla homosexuella som söker en jävla massa uppmärksamhet.

Men om du kallar mig inskränkt vad kallar du alla andra här i tråden som säger att Ryssland är skit, Dom drar ju precis alla ryssar över en kant med.

Jag har varit i Ryssland ganska många gånger nu och tycker att det är rätt trevligt där, Ryssar är speciella men det är ju en annan kultur precis som att dom tycker att vi i Sverige är konstiga.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ryssland fortsätter dumma sig...

Medlem

Om det är inte troll jag skådar bland kommentarerna så är det i varje fall idioti. Kom med en enda bra motivering till varför det är rätt av Ryssland att enligt lag tillåta grov diskriminering?

Ryssland är ett sjukt land på många sätt och vis, är glad att jag inte är tvungen att bo där.

Medlem

När en göbix är mer kvinnlig än en kvinna stör det mig. Annars så kvittar det. Ryssland är lika moderna som islam. Sten och kottar.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Hymer:

Jag är ju lite av en homo motståndare så jag säger heja Ryssland.

Aldrig förstått mig på hur man kan vara motståndare mot något som inte skadar någon annan, inskränkt.

Njae egentligen stör jag väll inte förutom att dom ska ha så jefla mycket uppmärksamhet och se titta på mig jag är en stolt homo. Det är mer det beteendet som jag hatar inte läggningen.

Är du homo och beter dig som vem som helst fine men om du är en fjollbög och vill ha en massa uppmärksamhet då hatar jag dig.

Vilka är de? Bara för att där är en och annan som söker mer uppmärksamhet än andra behöver du inte dra alla över en kant.

Det gör jag ju inte heller. Mitt första inlägg var lite klantigt skrivet. Ska ändras till Jag är homomotståndare till alla homosexuella som söker en jävla massa uppmärksamhet.

Men om du kallar mig inskränkt vad kallar du alla andra här i tråden som säger att Ryssland är skit, Dom drar ju precis alla ryssar över en kant med.

Jag har varit i Ryssland ganska många gånger nu och tycker att det är rätt trevligt där, Ryssar är speciella men det är ju en annan kultur precis som att dom tycker att vi i Sverige är konstiga.

Ingen har väl sagt att Ryssland inte skulle vara trevligt om du är heterosexuell och följer de lagar som finns där. Problemet är att Ryssland också förtrycker en del av sin egen befolkning när de håller på med sån här skit. För du förstår väl att de finns homosexuella i Ryssland också? Kulturerna skiljer sig också men skillnaden i Sverige är att här kan du öppet visa din kärlek oavsett om du är med en man eller kvinna, det får du inte göra i Ryssland och de har ungefär samma värderingar fortfarande som de flesta länder hade för flera år sen.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Skriv svar