Gratis (!) Dragon Age: Inquisition-dlc, ute nu

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Att du orkar...

Jag tycker folkets betyg/åsikt är viktig. Jag provar inte ens de flesta spelen som kanske skulle varit intressanta, om folket skriker blääh! Enligt mig var DAI bortkastad tid. Tyvärr, det är sanningen.

Dock vann väl da inquisition de flesta game of the year som röstades av "folket", bland annat här på fz. Vann överlägset om jag minns rätt.

k3m
Medlem
Skrivet av AHTF:
Skrivet av k3m:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av k3m:

Att de orkar! Mediokert spel som bäst. tvingade mig i genom spelet, då jag hade kommit halvvägs.

Att du orkar...

Jag tycker folkets betyg/åsikt är viktig. Jag provar inte ens de flesta spelen som kanske skulle varit intressanta, om folket skriker blääh! Enligt mig var DAI bortkastad tid. Tyvärr, det är sanningen.

Dock vann väl da inquisition de flesta game of the year som röstades av "folket", bland annat här på fz. Vann överlägset om jag minns rätt.

Säkert! Fast läser man på om saker, så brukar saker visa sig vara mer eller mindre smutsiga. Många ggr har spel som fått kassa till mediokra betyg visat sig vara ledstjärnor på spelhimlen, och tvärtom då. Dragon age Inq är ju ett polerat spel. Visst var det kul i flera timmar (kanske halva spelet). Men det misslyckades i mitt tycke att vara något annat. Felet Bioware gjorde med spelet, var att försöka glädja alla. Det känns starkt så, faktist! Många ggr under spelets gång kom jag på mig själv med att känna: action, rollspel, mmo, jrpg, tactic/hackn'slash. Problemen slutar dock inte där. Historien tappade momentumet snabbt, varför kan dock diskuteras. Sedan, vad spelade din borg för roll!? Den bara fanns där som, som jag vet inte vad!? Etc etc! Kul att du gillar spelet i alla fall.

Medlem

Var så jävla laddad på spelet.. Men det var ett jävla sp mmo.. Orkade mig igenom första 7 levlarna innan jag dog av tristress

12
Skriv svar