Pewdiepie passerar 48 miljoner prenumeranter

Robot
Pewdiepie passerar 48 miljoner prenumeranter

Fortfarande flest prenumeranter men andra kanaler har fler tittare.


Gen
Medlem
Pewdiepie passerar 48 miljoner prenumeranter

Blir väl paj(!)kastning som vanligt gällande nyheter om pewdiepie?
*duckar*

Keep it up pewds!

rot
Medlem

Felix is love, Felix is life.

Medlem

Snacka om att verkligen lyckas. Bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Gen:

Blir väl paj(!)kastning som vanligt gällande nyheter om pewdiepie?
*duckar*

Jag tror facktermen är "piekastning".

För övrigt tycker jag minsann att det är fusk att göra nåt som går hem i Indien med deras 1,3 miljarder människor. Tänk ifall pewdiepie hade börjat göra videos på Hindi? Han hade tagit över världen.

Medlem

Förstår inte, är nog för gammal.
Men killen lyckas med något stort utan att bedra, lura eller gör något olagligt, så tummen upp!

Medlem

Tycker faktiskt han har börjat göra ganska så roliga och bra videos nu för tiden om man jämför med för en 2år sen!


signatur
Medlem

Har aldrig ogillat PewDiePie och brukade kolla på honom under hans Amnesia dagar men måste ändå säga att jag tycker han har blivit väldigt mycket bättre nu på senare tid.

Medlem

Gillar hans kanal men att kalla den för en renodlad gamingkanal? Det är väl knappt någon spelrelaterad video nu för tiden?


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd

Jag undrar om han har sån jävla press i sig.
För jag tycker att han inte är densamme som han en gång var.
Han spelade djupet i spel. Han var mer intressant och otorr i sitt sätt att kommunicera till oss. Bros. Som han är idag.

Idag lägger han ut allt ifrån trender, clickbaits värst av allt.

Medlem

Och jag är inte en av dem.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag undrar om han har sån jävla press i sig.
För jag tycker att han inte är densamme som han en gång var.
Han spelade djupet i spel. Han var mer intressant och otorr i sitt sätt att kommunicera till oss. Bros. Som han är idag.

Idag lägger han ut allt ifrån trender, clickbaits värst av allt.

Vill minnas att han har förklarat både sin annonsering och varför hans innehåll har ändrats, det är inte konstigare än att alla tröttnar på att göra samma sak om och om igen.
Mitt intryck är att han är bra mycket ärligare och rakare med annonsering mm. än andra YouTubers.

Medlem

Ser mycket ljust för Felix! Har aldrig varit ett riktigt "fan" av Felix men visst har han lyckats!

Medlem

Eh...here we go agen...Detta är INTE spelnyheter eller spel relaterade nyheter eller änns nyheter!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Eh...here we go agen...Detta är INTE spelnyheter eller spel relaterade nyheter eller änns nyheter!

Det här är en svensk sajt, men om du ändå ska skriva på engelska så stavas det "again". Utöver det så går det också bra att skriva "spelrelaterade" i ett ord istället för att särskriva, samt stava rätt på "ens"...vad fan är ens "änns", har du ingen rättstavning på datorn/mobilen?
Antar att du inte heller är redaktör på FZ, men tack ändå för dina värdefulla och konstruktiva åsikter.

Kul för Felix iallafall. Verkar inte som att han led märkbart i antalet följare efter "IS-skämtet"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Eh...here we go agen...Detta är INTE spelnyheter eller spel relaterade nyheter eller änns nyheter!

Väx upp...

1
Skriv svar