Multiplayer-nyheter till The Last of Us 2...? Det kommer "när det är dags", hälsar Naughty Dog

Robot
Multiplayer-nyheter till The Last of Us 2...? Det kommer "när det är dags", hälsar Naughty Dog
Medlem

Give me The Last of Us 3 fort som faaeen.

Lirade ut spelet för en 2a genomspelning förra veckan. Denna gång till PlayStation 5 med den 60 frames släppta patchen. Silkeslen upplevelse. Jag tokälskar detta mästerverk. Ett The Last of Us 3 på denna generation dregglar jag efter.

Multiplayer, not so much...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Give me The Last of Us 3 fort som faaeen.

Lirade ut spelet för en 2a genomspelning förra veckan. Denna gång till PlayStation 5 med den 60 frames släppta patchen. Silkeslen upplevelse. Jag tokälskar detta mästerverk. Ett The Last of Us 3 på denna generation dregglar jag efter.

Multiplayer, not so much...

Glad att någon gillade den jag tyckte det var sådär tyvärr.. Ellie biten var bra men hade gärna sett lite mer öppna områden som i början av ellies resa, där du fick utforska lite mer

Medlem

Älskade MP i 1:an initialt, tills dess att det släpptes alldeles för mycket utrustning som köptes i butiken och fullkomligt sabbade balanseringen.

TLoU har en fantastiskt kampanj med, där ffa kemin mellan karaktärerna är något magiskt. Ett av de få spel jag bemödat skaffa Platinum på.

TLoU2, ska jag ta tag i någon gång i framtiden!

Medlem

Multi playern är läskigt brutal. Så varför inte. Våld är ju det som säljer bäst!

Medlem

Har inget emot om de slopar storyn i 3an (om det kommer?) och enbart satsar på The Last of Us som en multiplayer franchise framöver! Multiplayer i The Last of Us är grymt bra

1
Skriv svar