Squad får DLC som kostar, trots löften om att det aldrig skulle ske

Robot
Squad får DLC som kostar, trots löften om att det aldrig skulle ske

Mer gratismaterial är på väg, men de måste finansiera utvecklingen.

#Offworld-industries, #Squad


Medlem

Inge problem med detta alls, squad och wotlk är det jag spelar mest numera(lite arma3 i mixen)

Så länge det görs bra emotes dylikt så, why not?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Innehåll som kostar pengar i spel är verkligen inte kontroversiellt nu för tiden. Kanske i det spelet, men inte generellt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Geeks Gaming

Som kickstartare och många timmar i spelet så ser jag inga dom helst problem med detta om det görs bra. Tycker dom hade kunnat göra skins också om det görs på ett bra sätt och inte är rosa och blinkande.
Med tanke på hur mycket som lagt till i spelet så är det klart att dom ska kunna finansiera på andra sätt för att fortsätta. Andra företag hade givit upp på sitt spel för länge sedan och antagligen tagit betalt för allt dom lagt till.

Medlem

Hur tänkte de när de sa att de ska uppdatera spelet i flera år utan att ta betalt för det?
Såklart måste de få in pengar för att kunna fortsätta arbeta på spelet

Medlem
Skrivet av Karmak:

Hur tänkte de när de sa att de ska uppdatera spelet i flera år utan att ta betalt för det?
Såklart måste de få in pengar för att kunna fortsätta arbeta på spelet

För att de nog inte VILL ta betalt men måste och tänkte inte på det i början. Det är ofta så när starten var kreativ inte för att just tjäna pengar.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Hur tänkte de när de sa att de ska uppdatera spelet i flera år utan att ta betalt för det?
Såklart måste de få in pengar för att kunna fortsätta arbeta på spelet

*kollar på No Man's Sky*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Som kickstartare och många timmar i spelet så ser jag inga dom helst problem med detta om det görs bra. Tycker dom hade kunnat göra skins också om det görs på ett bra sätt och inte är rosa och blinkande.
Med tanke på hur mycket som lagt till i spelet så är det klart att dom ska kunna finansiera på andra sätt för att fortsätta. Andra företag hade givit upp på sitt spel för länge sedan och antagligen tagit betalt för allt dom lagt till.

Skins I squad? Då förlorar spelet sin unika charm.


signatur

* 🖥️ i9 9900K | Z390 | 32GB | RTX 3080 Ti | 27" 16:9
* 915 TKL | 🖱️ Rival 310 | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Geeks Gaming
Skrivet av Redmike:

Skins I squad? Då förlorar spelet sin unika charm.

Är redan skins i spelet. Jag har skins som kickstarta.
Nu tänker jag enkla skins som passar in.

eld
Medlem
Skrivet av Karmak:

Hur tänkte de när de sa att de ska uppdatera spelet i flera år utan att ta betalt för det?
Såklart måste de få in pengar för att kunna fortsätta arbeta på spelet

Genom att sälja spelet?

Problemet är väl när företag säljer spel med inbyggda löften som de sedan ändrar.

Varför lova saker man inte logiskt kan hålla?


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar