Elden Ring har sålt som smör enligt senaste investerings-rapporten

Robot
Elden Ring har sålt som smör enligt senaste investerings-rapporten

Elden Ring går från klarhet till klarhet.

#Elden-Ring, #From-software


Medlem

Klarade Dark Souls 3 för inte allt för länge sedan. Inväntar Elden Ring: GOTY Edition med expansionen på rea.

Medlem

Spelar det fortfarande. Underbart spel!

Medlem

Fy faaaan smör är inte en särskilt eftertraktad vara, däremot kan saker gå åt som smör i solsken. Att saker smörsäljer är däremot en frånstötande neologism.

On topic: Spelar det fortfarande och är inte klar. Första souls-spelet utan guide.

Medlem

Bra spel, men känner mig färdig med spelet just nu iaf


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inte spelat det sedan jag tog platinum Men kommer garanterat köpa expansionen när den släpps nästa år!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Blir att köpa när det kostar runt 200ish.

Skribent
Skrivet av kingzla:

Fy faaaan smör är inte en särskilt eftertraktad vara, däremot kan saker gå åt som smör i solsken. Att saker smörsäljer är däremot en frånstötande neologism.

On topic: Spelar det fortfarande och är inte klar. Första souls-spelet utan guide.

Enligt min mormor som är 102 år gammal och ägde affär under WW2 så var smör svårt att få tag på. Det innebar också att det såldes först i butikerna och gick åt på någon timme (efter det fanns det bara margarin kvar), därav uttrycket.

Med det sagt kan ju min mormor ha fel och det är något lokalt där hon bodde?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fortfarande, ja jag har bara tagit en pause tills dlc kommer sen är jag redo att installera Elden ring igen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Har börjat spela det igen, men nu kör vi med co-op modden. Kan varmt rekommenderas!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Enligt min mormor som är 102 år gammal och ägde affär under WW2 så var smör svårt att få tag på. Det innebar också att det såldes först i butikerna och gick åt på någon timme (efter det fanns det bara margarin kvar), därav uttrycket.

Med det sagt kan ju min mormor ha fel och det är något lokalt där hon bodde?

Det var det nog inte. Unga har svårt att förstå gamla ordspråk
Smör var hårdvaluta.
Man fick inte heller ta med sig över gränse sverige, finland och under lång tid så var det restriktioner så smuggling förekom.
Vet inte om det gällde båda hållen eller bara pt ett håll


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Riktigt kul för dom och så otroligt välförtjänt! Blir att köpa det igen på PS5 när en eventuell rea kommer(Köpte förut till fullpris på Xbox och har ingen sådan konsol längre) och sedan ge sig in igen när expansionen kommer!

Fantastiskt spel!

Skribent
Skrivet av Molotov:

Det var det nog inte. Unga har svårt att förstå gamla ordspråk
Smör var hårdvaluta.
Man fick inte heller ta med sig över gränse sverige, finland och under lång tid så var det restriktioner så smuggling förekom.
Vet inte om det gällde båda hållen eller bara pt ett håll

Ja jag har lite svårt att argumentera emot någon som levt i fucking 100 år! XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Men PC-porten är fortfarande katastrof enligt mig.

Medlem

Sjukt roligt spel att spela.Älskar gameplayen.
Har precis klarat det och ska bara välja slut eller kanske inte välja något slut alls😁Sen blir det nog en paus till expansionen kommer.

Skrivet av Cho-Arrim:

Har börjat spela det igen, men nu kör vi med co-op modden. Kan varmt rekommenderas!

Skulle vara kul att testa, kanske inte blir nån paus, funderar på en dex/arc build.

Skrivet av Miindz:

Men PC-porten är fortfarande katastrof enligt mig.

Tycker inte att det är katastrof men tycker det är märkligt att man inte kunnat fixa det på 1,5 år.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Men PC-porten är fortfarande katastrof enligt mig.

Inga problem.
PC versionen är den bästa versionen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Sjukt roligt spel att spela.Älskar gameplayen.
Har precis klarat det och ska bara välja slut eller kanske inte välja något slut alls😁Sen blir det nog en paus till expansionen kommer.

Skulle vara kul att testa, kanske inte blir nån paus, funderar på en dex/arc build.

Tycker inte att det är katastrof men tycker det är märkligt att man inte kunnat fixa det på 1,5 år.

Skrivet av Molotov:

Inga problem.
PC versionen är den bästa versionen.

Ok, lite överdriv från mig. PC-versionen är OK men det finns väldigt mycket mer att önska.

Medlem

Kommer till gamepass senare i år👍

Medlem

Drog igenom det två ggr och väntar ivrigt på DLC:en!

Medlem
Skrivet av Guld:

Kommer till gamepass senare i år👍

Högst tveksamt att det gör. Det kanske bara var ett önsketänkande?

Om du nu inte hittat någon officiell källa på det? För jag gjorde det inte.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar