DuckDuckGo Webbläsare

Avstängd
DuckDuckGo Webbläsare

https://swedroid.se/duckduckgo-slapper-webblasare-for-windows...

Någon som testat. Tror ni DuckDuckGo webbläsare blir bättre mot Mozilla Firefox?

Medlem

Testade lite snabbt igår, behöver lite mer tid i ugnen imo, hade lite skumma prestandabuggar, främst med muspekaren som hackade sig fram i vissa situationer, och om man använde deras egna YT spelare så pajade navigationen för mig iaf, den öppnar videon i ett nytt fönster men den stänger ditt aktuella fönster så du kan inte backa tillbaka.

och inget pluginstöd ännu


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tack för tipset kört deras addon sedan ett antal år tillbaka så om de kommit med en browser låter episkt.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Testade lite snabbt igår, behöver lite mer tid i ugnen imo, hade lite skumma prestandabuggar, främst med muspekaren som hackade sig fram i vissa situationer, och om man använde deras egna YT spelare så pajade navigationen för mig iaf, den öppnar videon i ett nytt fönster men den stänger ditt aktuella fönster så du kan inte backa tillbaka.

och inget pluginstöd ännu

Den är baserad på Edge, så det är kanske inte så konstigt. Tycker att Edge är riktigt kass fortfarande, visst, inte lika dålig som Internet Explorer var men inte mycket bättre heller. Nu för tiden känns Edge rätt bloated också, vilket DuckDuckGo delvis löser, men jag gillade inte riktigt upplevelsen ändå. Bra initativ dock, särskilt med deras egna Youtube-spelare.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Den är baserad på Edge, så det är kanske inte så konstigt. Tycker att Edge är riktigt kass fortfarande, visst, inte lika dålig som Internet Explorer var men inte mycket bättre heller. Nu för tiden känns Edge rätt bloated också, vilket DuckDuckGo delvis löser, men jag gillade inte riktigt upplevelsen ändå. Bra initativ dock, särskilt med deras egna Youtube-spelare.

Edge är byggd på chromium alltså Google chrome


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

1
Skriv svar