Flashback 2-trailer visar spelets djungelmiljö

Robot
Flashback 2-trailer visar spelets djungelmiljö

Men kan det leva upp till det 30 år gamla originalet?

#Flashback-2, #Microids


Medlem

Åh fasen, har det redan gått 30 år!? 😯

Spelade originalet på Amiga 500. Kommer ihåg att det var skitsvårt. Men snygg grafik och bra atmosfär. Det var tider det. 🙂

Medlem

Ge mig Another World!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ge mig Another World!

Ja tack! 😃


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Får lite Shadow Complex vibbar, vilket är väldigt positivt. Ser fram emot detta.

Geeks Gaming
Skrivet av Soulless:

Ge mig Another World!

”Mike aruba”

Medlem

Förhoppningsvis blir det bra.

Det brukar kunna vara svårt att hitta balansen mellan nostalgi och moderniseringar.

Medlem

Var länge sedan jag faktiskt ville köpa en fysiskt utgåva, men i detta fall så vill jag gärna ha steelbook-utgåvan, tycker den ser rätt bra ut.

Medlem

Älskade första Flashback och Another World, men är det bara jag som tycker vinklarna ser lite weird ut i videon?

Medlem

Ser inte det här ut att följa ettans story fast med ny uppdaterad grafik? Varför inte kalla det för remake istället för tvåan?
Missförstå mig rätt nu; jag hade gärna spelat en ny remake också, men hade förväntat mig en annan handling om det handlar om en riktig uppföljare.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Odee:

Älskade första Flashback och Another World, men är det bara jag som tycker vinklarna ser lite weird ut i videon?

Ja det gjorde att kontrollen såg lite janky ut tycker jag. Avvaktar nog recension på denna.

1
Skriv svar