Insomniac tycks jobba på AAA-spel, bortom Spider-Man 2 och Wolverine

Robot
Insomniac tycks jobba på AAA-spel, bortom Spider-Man 2 och Wolverine
Medlem

Det låter lovande!

Medlem

Det är inte många studior som kan klämma fram AAA-spel i samma tempo som Insomniac.

Citat:

Å andra sidan skriker inte Ratchet & Clank multiplayer-projekt. Hmm...

Kom det inte ett Ratchet & Clank där man kunde spela 3-4 personer i co-op?

Medlem

Inget mer Ratchet tack. Tycker de senaste känts ganska tråkiga och oinspirerade.

NuZ
Testpilot

Jag hoppas på något nytt jag! Även om senaste Spiderman och Ratchet är bra så önskar jag något nytt och vågat


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

ooh, ett wolverinespel i stil med spiderman hade varit fett


signatur

//monster

Medlem
Medlem

Ratchet & Clank multiplayer kan ju bli hur fett som helst så det hoppas jag på

Avstängd

Med det efternamnet så kan det inte bli annat än succé.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Inget mer Ratchet tack. Tycker de senaste känts ganska tråkiga och oinspirerade.

Maskot spel behövs dock, de kan säkert utvidga konceptet tillsammans med Sackboy.
Sackboy spelet är riktigt bra och viktigt för konsolen.
Tråkigt att inte Xbox är lika bra på att förvalta sina IPn.
Nintendo är kungarna, Sony är knappt ok och Xbox är inte ens med i leken😓

Microsoft skulle verkligen behöva en Mario, Sackboy eller Sonic som ger ansikte till GP, gärna då med AAA som ger varm känsla när man ser dem.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Maskot spel behövs dock, de kan säkert utvidga konceptet tillsammans med Sackboy.
Sackboy spelet är riktigt bra och viktigt för konsolen.
Tråkigt att inte Xbox är lika bra på att förvalta sina IPn.
Nintendo är kungarna, Sony är knappt ok och Xbox är inte ens med i leken😓

Microsoft skulle verkligen behöva en Mario, Sackboy eller Sonic som ger ansikte till GP, gärna då med AAA som ger varm känsla när man ser dem.

Sackboy och Ratchet är två riktigt bra familjespel👍


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Det kanske är dags för ett nytt Resistance?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Maskot spel behövs dock, de kan säkert utvidga konceptet tillsammans med Sackboy.
Sackboy spelet är riktigt bra och viktigt för konsolen.
Tråkigt att inte Xbox är lika bra på att förvalta sina IPn.
Nintendo är kungarna, Sony är knappt ok och Xbox är inte ens med i leken😓

Microsoft skulle verkligen behöva en Mario, Sackboy eller Sonic som ger ansikte till GP, gärna då med AAA som ger varm känsla när man ser dem.

Sackboy hade jag svinkul med och det verkligen dröp av charm så det får de gärna fortsätta med men jag spelade 2016 års Ratchet och hade skittråkigt hela vägen, det var nåt som bara kändes platt och själlöst. Laddade ner Rift apart och spelade ett par timmar av det men fick precis samma känsla. Det ser ju dock väldigt bra ut.
Sackboy och Astrobot är helt klart vad Sony borde satsa mer på när det gäller härliga plattformare. Håller tummarna för det iaf!

Medlem

Jag fullkomligt älskar Ratchet-spelen och anser att Rift Apart är ett av de bästa spelen i serien. För min del får de gärna fortsätta med serien.


signatur

Kunskapsförmedlare.

1
Skriv svar