Final Fantasy XIV expanderas - Dawntrail avtäckt

Robot
Final Fantasy XIV expanderas - Dawntrail avtäckt

Boka nästa sommars semester redan nu!

#Dawntrail, #Final-Fantasy-XIV


Medlem

Det finns gott om teorier om tröjan, men TMNT cameo känns som den mest osannolika hittills... 😅


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Dunder:

Det finns gott om teorier om tröjan, men TMNT cameo känns som den mest osannolika hittills... 😅

De har väl haft andra cameos från till exempel Assassins Creed? Så några paddor på stranden hade ju passat in XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De har väl haft andra cameos från till exempel Assassins Creed? Så några paddor på stranden hade ju passat in XD

Kojins från Ruby Sea med misstänksamt familjära namn som bara råkar använda vissa specifika vapen och bara råkar ta lite semester samtidigt som vår kära Warrior of Light?

Medlem

Fasen, har börjat bli sugen på att hoppa in igen efter min hittils längsta paus (slutade runt 5.3) och det här ökade hypen rejält. Ska bli kul att se mer om grafikuppdateringen i 7.0 - jag förväntar mig inga underverk, men spelet är ändå tio år gammalt nu så det är definitivt dags för en refresh.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent
Skrivet av Saraandir:

Kojins från Ruby Sea med misstänksamt familjära namn som bara råkar använda vissa specifika vapen och bara råkar ta lite semester samtidigt som vår kära Warrior of Light?

och äter runda mackor med konstiga tillbehör


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

ser trevligt ut. slutade spela i början av endwalker men om Pirate eller Corsair blir en ny class så kommer jag börja spela igen

Medlem

Värt att nämna också är att FFXIV även utannonserades till Xbox Series X/S igår efter flera års förhandling som jag förstått det. FFXIV familjen växer och cross plattform i detta spelet är riktigt bra! ☺️

FFXIV x Xbox release Spring 2024.

https://twitter.com/ff_xiv_en/status/1684998429104349184?s=46...


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Jag såg ett klipp från FFXIV en gång. Helvete vilken cirkus!

Medlem
Skrivet av pazu:

Jag såg ett klipp från FFXIV en gång. Helvete vilken cirkus!

Okej

1
Skriv svar