Final Fantasy-pappans dioramaspel Fantasian kan vara på väg till pc

Robot
Final Fantasy-pappans dioramaspel Fantasian kan vara på väg till pc

Efter att tidigare ha varit exklusivt till Apple Arcade.

#Fantasian, #Mistwalker


Redaktör
Ponny

Ja, tack. Velat spela det länge (because reasons) men tar emot att spela på mobil för egen del. Visst, det går att lösa så att man kan spela på tv (Apple TV, t.ex.), men har aldrig känt att det varit värt besväret.


signatur

En Bamseponny av folket

Fick lite Opeth-vibbar av musiken.

Medlem

Cool idé, har missat detta! Skall hålla utkik efter detta. Känns som ett perfekt steam deck spel.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Trevligt :).. (Synd bara att objekt/figurer skar lite mot världen.. och på mobilanpassade (antar jag) lowres figurer, och skuggorna var bedrövliga (svävande gubbar ovan skuggblobb).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Extremt intressant, detta kommer jag att slänga mig över så fort det går.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Är spelet bra?

Medlem

Fantasian sägs vara bra. Så det ser jag fram emot.

Det mesta Mistwalker släppt har varit mycket bra.

Lost Odyssey som kom exklusivt till Xbox 360 samt The last Story som kom exklusivt till Wii är två skinande exempel. Båda med musik från uematsu.

Lost Odyssey kan fixas för en billig peng digitalt på nuvarande generation Xbox om man önskar och det är rekommenderat. Jag brukar kalla det Final Fantasy 13 som borde ha släppts istället för det mediokra skräp vi fick som FF13.

Lost odyssey och Infinite Undiscovery var de primära skälen till att jag skaffade en Xbox One S, då min 360 började kärva.

Medlem

Vilken fantastisk nyhet!

Medlem

Jag hade en månads gratis Apple Arcade och passade då på att börja spela det här spelet. Jag tyckte mycket om det, förutom styrningen som sköttes med pekande. Hade gärna sett en version till Switch, hade köpt den direkt. Fantastiskt soundtrack.

1
Skriv svar