Skådisen bakom "sexljuden" i Baldur's Gate 3 vill att du tänker på honom när du rollspelar

Robot
Skådisen bakom "sexljuden" i Baldur's Gate 3 vill att du tänker på honom när du rollspelar
Avstängd

Jag tänker på dig hela tiden. 5/5 actingskills<3

Medlem

Passande att han har 80-tals porrmustach med!


signatur
Medlem

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Kul att veta

Tur nog så undviker jag sex i sånna här spel, men är lite svårt i BG3 då det känns rätt så påtvingat i många situationer med companions

"Åh, du trodde att vi skulle bara prata privat en stund? WRONG It's time for bone town!"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kul att veta

Tur nog så undviker jag sex i sånna här spel, men är lite svårt i BG3 då det känns rätt så påtvingat i många situationer med companions

"Åh, du trodde att vi skulle bara prata privat en stund? WRONG It's time for bone town!"

Det kan inte vara lätt när du köpt ett vuxen spel av misstag när 95% av alla spel är för barn och skrikande tonåringar under 18år. Jag är bara bitter över att jag lever i en värld där barn bestämmer gränserna för alla vuxna.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Det kan inte vara lätt när du köpt ett vuxen spel av misstag när 95% av alla spel är för barn och skrikande tonåringar under 18år. Jag är bara bitter över att jag lever i en värld där barn bestämmer gränserna för alla vuxna.

Kek
roligt att du tror att vuxna bara vill ha sex och relationer


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Det är väl den ända fysiska kärleken han får, inte så konstigt att han vill att vi ska tänka på honom då. 😅😂

eld
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kul att veta

Tur nog så undviker jag sex i sånna här spel, men är lite svårt i BG3 då det känns rätt så påtvingat i många situationer med companions

"Åh, du trodde att vi skulle bara prata privat en stund? WRONG It's time for bone town!"

Blunda och låtsas att du dödar någon så känns det bättre 🙏😌

1
Skriv svar