Microsoft postade bild på Final Fantasy VII Remake – ett misstag

Robot
Microsoft postade bild på Final Fantasy VII Remake – ett misstag
Medlem

Pinsamt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Gnällkuk

OT: Kan inte folk sluta skriva X (Tidigare Twitter) och bara säga Twitter? Ja, jag vet att det heter X. Nej, ingen kallar det något annat än Twitter.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

OT: Kan inte folk sluta skriva X (Tidigare Twitter) och bara säga Twitter? Ja, jag vet att det heter X. Nej, ingen kallar det något annat än Twitter.

Håller med dig X (tidigare gnällkuk)


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

OT: Kan inte folk sluta skriva X (Tidigare Twitter) och bara säga Twitter? Ja, jag vet att det heter X. Nej, ingen kallar det något annat än Twitter.

Jag ska börja skriva TwiXter. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av FejkFejksson:

Håller med dig X (tidigare gnällkuk)

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag ska börja skriva TwiXter. XD

Haha, vilken jävla backfire! xD


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag ska börja skriva TwiXter. XD

Skicka en TwiX till mig..

Skribent

Vägrar säga Twix! Det heter Raider!


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Det där är ju ett direkt omöjligt misstag att göra. Enormt mycket tanke och planering står ju bakom den där typen av PR.

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Det där är ju ett direkt omöjligt misstag att göra. Enormt mycket tanke och planering står ju bakom den där typen av PR.

Xbox Brasilien har en lång historia av sådana här misstag. Det var bara några månader sedan de indikerade att Diablo 4 skulle ingå direkt med Game Pass.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

OT: Kan inte folk sluta skriva X (Tidigare Twitter) och bara säga Twitter? Ja, jag vet att det heter X. Nej, ingen kallar det något annat än Twitter.

Tycker att de kan sluta säga Twitter, det heter ju X.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Praktiskt att låta mindre lokala avdelningar råka göra reklam… jag menar göra bort sig.

Finns det några negativa konsekvenser för MS tro? De kan ju säga att de råkade lägga upp fel bild men om det finns ett framtida avtal om släpp på Xbox så kanske någon part vill ha skadestånd.

1
Skriv svar