Stalker 2 försenas igen – släpps 2024

Robot
Stalker 2 försenas igen – släpps 2024

Verkar lika svårt att få färdigt som första spelet.

#releaselistan, #stalker-2


Medlem

Hellre att det försenas och blir polerat! Spelhösten är ganska packad ändå!

Skribent

Det verkar gå troll i de där spelen. Men släppt det hellre när det är färdigt än stressa. Möjligen att de kanske ska skippa säga release datum innan de till 100% vet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hmm, inte så konstigt kanske.. har väl anställda som DÖTT??


signatur

Ducati Streetfighter 848

It's not a lake, it's an ocean

Bra, tycker jag. Denna höst är helt späckad ändå.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Hmm, inte så konstigt kanske.. har väl anställda som DÖTT??

Vad jag vet så har jag bara hört om en tidigare medarbetare, Volodymyr Ezhov, som har dött vid fronten, han ska ha varit lead programmer för deras A-life AI om jag inte missminner mig.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Vad jag vet så har jag bara hört om en tidigare medarbetare, Volodymyr Ezhov, som har dött vid fronten, han ska ha varit lead programmer för deras A-life AI om jag inte missminner mig.

Fy fan alltså vad sjukt. En stor förlust för mänskligheten, en stor förlust för gamingvärlden. Hoppas Stalker 2 kan vara ett litet ljus i tunneln för Ukraina, i form av intäkter och stolthet. Ryssarna ska ut!

Medlem

Av alla anledningar till ett spel kan försenas, då får ändå omständigheten att det råder invasionskrig i hemlandet anses vara fullt acceptabel.

Medlem

Vaporware, första stalker kantades av mängder av problem också. Ett smärre under att det ens såg dagens ljus, och skicket var minst sagt tveksamt.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Verkar lika svårt att få färdigt som första spelet.

#releaselistan, #stalker-2


Gör inget har massa retro spel för tillfället a lira, The last spell riktigt roligt. Svårt men bra. Sen så har the faith som kommer i oktober. Bloodbourn som fick barn med castlevania (2d klassiker) ett par till som jag inte kommer ihåg namnet på. Tummis 😆

Medlem

Kör igenom de gamla liren nu så de kan ta tid på sig.

Medlem

Så Xbox's 2024 blev just ännu hetare. Deras nästa Showcase behövs den verkligen?

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Så Xbox's 2024 blev just ännu hetare. Deras nästa Showcase behövs den verkligen?

MS hade väl bara köpt tre månaders exklusivitet på detta? Andra behöver inte vänta speciellt länge.

Medlem
Skrivet av heady89:

Vaporware, första stalker kantades av mängder av problem också. Ett smärre under att det ens såg dagens ljus, och skicket var minst sagt tveksamt.

Men trots det så blev det fantastiska spel av det i slutändan. Sluta vara så pessimistisk.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Och ”Nästa år blir spelåret för Xbox!” fortsätter. Riktig fiaskogeneration för Microsoft.

1
Skriv svar