Det är nu 12 år sedan första GTA V-trailern släpptes

Robot
Det är nu 12 år sedan första GTA V-trailern släpptes
Medlem

Det är 12 år mellan att GTA III (den första i 3D) släpptes och GTA V släpptes....
Så under den tiden släpptes även Vice City, San Andreas, och IV...

Medlem

Jag minns att det var en otrolig hype på GTA5 och den där trailern uppfyllde typ allt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Fragtjuv
Skrivet av Hipshot:

Jag minns att det var en otrolig hype på GTA5 och den där trailern uppfyllde typ allt.

Samma här! Minns att jag tyckte att det såg så jävla coolt ut.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag tänker inte vara dum nog att hypa inför GTAVI redan. Det vore dummare än att hypa inför Final Fantasy spelen eller nästa Warcraft spel nu tog jag i lite. Inte riktigt så dumt som att hypa inför nästa Warcraft spel...

Medlem

helt otroligt hur bra det har gått för det spelet.

Medlem

Jag kommer inte ihåg att jag såg trailern men visst fick man ståfräs (!) när man tänkte på ett nytt GTA.

Medlem
Skrivet av Alexcan:

Minns att jag gick ner på knä och tackade högre makter när de utannonserade spelet.

Hm...låter oroande. 🙂

Medlem
Skrivet av Cyberz:

helt otroligt hur bra det har gått för det spelet.

Ja, jag spelade om det nu, 10 år senare. Så jag har bara spelat igenom det 2 ggr.
Fortfarande roligt spel, men mitt GTA-hjärta är hos Vice City och San Andreas, roligare än så blir det inte
Jag är faktiskt inte så noga med om det kommer ett nytt GTA, eftersom det kommer bli mer som femman än GTA från PS2-eran.

Medlem

Jag undrar hur svårt det kan vara för GTA-spelar-community:t att skapa en massiv 'gamer-strejk'.. Har lekt med tanken. Säg att en majoritet av de som spelar GTA Online just nu skulle vägra spela det under en tid i form av en demonstration. Hur hade R* agerat då? Hade de varit lika kalla som de brukar eller försökt locka med massiva in-game-perks eller rent av givit oss en liten uppdatering om utvecklingen för GTA VI?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar