FZ besöker Blizzcon – se Jonas rapport från mässgolvet!

Robot
FZ besöker Blizzcon – se Jonas rapport från mässgolvet!

Diablo och Warcraft, köer och konsumtion. Allt avhandlas på sex minuter.

#blizzard, #blizzcon


Medlem

Herregud...kö-extravaganza.

Medlem

Kul att ni bevakade mässan. Låter jobbigt med allt köande …!

CTI
Medlem

En kö-Vlog

Kommer det mer videos?


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Redaktör
Skrivet av CTI:

En kö-Vlog

Kommer det mer videos?

Kvlog… vänta, låt mig knyta upp tungan.

Inga fler videor, däremot blir det Blizzard-intervjuer som text.


signatur
Medlem

Var på Gamescon 2019 (tror jag) och det var kö överallt. Detta är inte något som är specifikt för Blizzcon. Utan är 1 timmes köer på dom populära sakerna

Medlem

Jag gillar att ni har börjat med lite korta videos, kul att se lite från Blizzcon, har aldrig varit på något sånt!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Skrivet av LancelotSwe:

Jag gillar att ni har börjat med lite korta videos, kul att se lite från Blizzcon, har aldrig varit på något sånt!

USA är ju en bit bort, men Gamescom i Köln är en hyfsat nära upplevelse. Typ två-tre timmars flyg till Dysseldorf, sen en timmes tåg.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

USA är ju en bit bort, men Gamescom i Köln är en hyfsat nära upplevelse. Typ två-tre timmars flyg till Dysseldorf, sen en timmes tåg.

Nej. Nu är måttet rågat. Ställ dig i skamvrån du fördärvare av det vackra tyska språket!

Düsseldorf!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Redaktör
Skrivet av Roy Batty:

Nej. Nu är måttet rågat. Ställ dig i skamvrån du fördärvare av det vackra tyska språket!

Düsseldorf!

Passa dig, annars ber jag dig skriva nån `fràñsk ort!
(Skrev på mobilen så orkade inte leta tüska tecken.)


signatur
1
Skriv svar