Helldivers 2 har fått lite plåster på svårhetsgraden

Robot
Helldivers 2 har fått lite plåster på svårhetsgraden

Nu är det lättare att slåss för demokratin.

#Arrowhead, #Helldivers-2


Medlem

Vilket språk är "crasher" på?

Medlem

"What are we supposed to do with 5 bile titans and 7 charges spawning all at once on a tiny eradicate missions? "

Those are rookie numbers!

Skribent
Skrivet av Margy:

Vilket språk är "crasher" på?

Svengelska


signatur

"Writer and Fighter"

Är det fel att jämföra detta med "Outriders"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Är det fel att jämföra detta med "Outriders"?

Gör du det så är du antagligen en Xbox spelare(mest därifrån man hör det) som inte har så stor kunskap om spel. Spelet "Outriders" är väldigt annorlundare än Helldivers 2. Jag tror att det har något att göra med hur mycket kritik Outriders fick när det släpptes. Och att det på något sätt rör upp känslorna hos vissa. Själv så prövade jag demot till spelet och det var inget jag tyckte var intressant nog. Men å andra sidan så spelar (vill inte) jag inte 80%+ av alla spel som släpps endå. Så att jag över huvud taget prövat demot betyder att jag ansträngt mig lite extra för att ta reda på om spelet är bra eller inte.

Medlem

Tänkte wut, har jag missat något? Ny patch? Nej denna patchen kom ju i tisdags, är ju flera miljoners miljarders dödade bugs sedan!

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Är det fel att jämföra detta med "Outriders"?

Ja, Outriders är en lootershooter med hyfsad kampanj och coversystem. Helldivers 2 är inget av detta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Blev förvirrad, det här är ju en gammal patch nu

Medlem

Nyhetstorka? Denna patch kom ut den 12e, kom igen nu!

1
Skriv svar