Nu är demon för Akira Toriyamas Sand Land tillgänglig

Robot
Nu är demon för Akira Toriyamas Sand Land tillgänglig

Och testare belönas i det färdiga spelet.

#Bandai-namco, #Sand-land


Releasehästryttare

Ni som testar, dela gärna med er av era intryck!

Medlem

Står inget om Steam deck på steam-sidan vad jag kan se. Vet någon hur det flyter på där?

ZF
Medlem

Till skillnad mot de där kung fu-spelen så ser detta intressant ut för mig. Som en mysig version av Mad Max.

(Nån kommer säkert påpeka att Mad Max visst är mysigt.)

Medlem

Köpte boken tidigare för att läsa innan spelet. Testade lite idag. Tyvärr svalnade mitt intresse. Med det sagt, det är en väldigt begränsad plats man får hänga på. Får känslan av att man är ganska välutrustad och allt dör lite för enkelt. Hoppas så är fallet. Mycket runt omkring, för att inte tala om story, samt karaktärsuppbyggnad (både personlighet och styrka) saknas ju.

Medlem

Otroligt trött demo som bara är en liten öppen sandlåda (pun intended). Man får köra runt med 3 olika fordon och kan skjuta ihjäl lite fiender men jag fick inget grepp alls om hur spelets struktur kommer se ut med uppdrag, story och karaktärsintegration.

Gameplay i sig kändes bra men just demoversionens upplägg kändes som en liten tech demo av något som ska släppas långt långt fram.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Alltid roligt när det faktiskt släpps ett demo! Även om jag föredrar ett demo som är Början på spelet så en bara kan fortsätta sedan med hela spelet, är ju ett demo alltid något bra.

Medlem

Jag gillade demot rent generellt världen ger en känsla av att man bill utforska och att det finns många hemligheter men jag hsr otroligt svårt för när kvinnor/tjejer gör röster för unga pojkar för det är så tydligt och absolut dödar inlevelsen för mig :/

1
Skriv svar