Mitt senaste 1000/1000 spel, Terminator Resistance

Medlem
Mitt senaste 1000/1000 spel, Terminator Resistance

Jag köpte spelet för 20kr på tradera och en hög andra Xbox spel för 20kr st. Jag trodde att det skulle svara ett riktigt skräpspel, men det var riktigt bra, troligtvis det enda bra 3D Terminator som gjorts. Utvecklaren har tidigare utvecklat skitspelet Rambo så detta är en riktig comeback.

Igår kväll blev jag klar med spelet och idag tog jag de två sista achievementsen, det är sällan jag försöker få det, men det var ganska enkelt, de flesta achievements får man bara genom att spela färdigt.

Riktigt stressande och hög panikkänsla när man blev jagad av alla terminators.

Medlem

Nice grattis, bra spel. SJälv orkade jag bara köra igenom 1 gång och brydde mig inte om fixa 100% achievements.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Nice grattis, bra spel. SJälv orkade jag bara köra igenom 1 gång och brydde mig inte om fixa 100% achievements.

Körde bara igenom det en gång och körde om chapter 10-12 för att ta det jag fattades.

Medlem

Robocop nästa då om du inte lirat
Tycker också Terminator Resistance är bra. Gameplay känns visserligen föråldrat nu men annars är riktigt trevligt för en som gillar filmerna. Lätt värt om man köper på rea.

Skribent

Spelet är grymt bra! Men inte det enda bra som gjorts. Terminator Future Shock var också bra för sin tid.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Robocop nästa då om du inte lirat
Tycker också Terminator Resistance är bra. Gameplay känns visserligen föråldrat nu men annars är riktigt trevligt för en som gillar filmerna. Lätt värt om man köper på rea.

Köpte hem ett Robocop som fyndvara från webhallen för 299kr igår 😅

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Köpte hem ett Robocop som fyndvara från webhallen för 299kr igår 😅

Najs, då du gillade Terminator spelet kommer du få en riktig trevlig upplevelse med Robocop. Samma passion som med Terminator men ännu bättre!

It's not a lake, it's an ocean

Det är överraskande bra och har ett riktigt bra soundtrack. Önskar bara att de hade satsat mer på spelarens utsatthet. I smygpartierna när man skulle undvika terminators var spelet som allra bäst. Köpte faktiskt spelet en gång till när Complete Edition släpptes till Xbox Series X/S. En trevlig utgåva.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Siegfried:

Köpte hem ett Robocop som fyndvara från webhallen för 299kr igår 😅

Schysst. Spelet är värt fullpris. Jag är mer svag för Terminator i filmens värld, men RoboCop-spelet är faktiskt bättre.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar