Jultomten jobbar för fullt i sin verkstad, vad önskar du dig tro ?

Inaktiv
Jultomten jobbar för fullt i sin verkstad, vad önskar du dig tro ?

Ja vad skulle ni vilja få i julklapp från den snälla stora tomten när han flyger till dig på sina renar ?

Själv så önskar man sig några marsipangrisar för marsipan är så gott,
mycke snö på julafton så man kan göra en snögubbe, och kalle ankas julaftons program i HD sändning på tv.

Inaktiv

Jag önskar mig ett liv...


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

Jag önskar mig faktiskt ingenting, alltså prylar. Det jag önskar mig är en trevlig och varm julafton med min familj. Mycket snö, kolla på en massa härliga jul program och körer på TV, äta en riktigt god jul middag, äta Ris a la Malta som efterrätt, och bara mysa resten av kvällen.

Det mina vänner, är en riktigt god jul.

Nej men fan, pengar skulle man också behöva iofs...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vettefasen! Blir nog att komma på det om snälle tomten ska hinna tillverka och leverera till julafton.

Medlem

Ett Wii, förbokning av Fable 2, Guitar Hero 3, nytt tangentbord, kontorslampa, en ny hund osv


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

några shyssta böcker och några sköna fyllor med familjen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

önskar mig betalda räkningar... omelett till julmiddagen annars

saker var ett tag sedan jag önskade mig till julen.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

LP spelare + allt som tillhör... receiver som jag kan koppla in i datorn och LP:n.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Noterna till Leyenda. Och så var det något mer som jag glömt bort nu... Kanske blir en överraskning på julafton trots allt.

Medlem
Skrivet av BearClaw:

omelett till julmiddagen

Bra att du påminde mig! I år ska jag i skogens makt få min omelett. Trots mitt årliga tjat är det ofta något som förhindrar den, och det ofta är väl tyvärr mors minne...

Åter till ämnet så beställde jag min julklapp idag (på tomtens webbutik förstås.....) En 3G-telefon plus 18 mån. abonnemang.
En pyntad gran och som alltid på tok för mycket god julmat på det så är jag återigen riktigt julnöjd.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Något så originelt som tavlor faktiskt. Stilrena sådana. Nu får jag bara hoppas att tomten har någorlunda bra smak, vilket jag tvivlar på.

Annars är det väl the usal. 52- tums hd-tv, betalda räkningar, en ordentlig spelpc, fylla 20 år samt att vissa klåpare ska färdigställa sina spel och lansera de till min brevlåda.


signatur
Inaktiv

Önskar mej en riktig jul.

Skrivet av KazikluBey:

Noterna till Leyenda.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Assasins creed 2, GTA 4...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Först av allt så önskar jag mig ett wii med tillhörande spel sedan så
vill jag ha högtalare.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Nä, jag önskar mig inget speciellt. lite pengar bara börjar få lite surt med det


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Jag önskar mig inget speciellt. Klart att man vill ha saker som man vet att man aldrig kommer att få men det är ingne ide att tänka så.

Jag tänker mest på att när jag äntligen åker hem till min mor och far och syskon så kommer jag förmodligen vara tvungen att åka iväg till några släktingar och fira jul. Det känns inte så skoj.

Medlem

Att min whiplash skadade nacke ska bli helt återställd. Fyfan oj oj oj jag skulle bli så fruktansvärt lycklig.

Inaktiv

En ny dator helt klart.


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Medlem
Skrivet av Jühan:

Att min whiplash skadade nacke ska bli helt återställd. Fyfan oj oj oj jag skulle bli så fruktansvärt lycklig.

krya på dig


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Att min dotter får en glad jul.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Lugn och skön jul med familjen räcker för mig.

Inaktiv

En mobiltelefon, inte någon överdrivet flashig men inte heller någon som skulle hört hemma i Sparta. Runt 1000-2000 kr, några tips på någon bra?

Inaktiv

fred på jorden

...nej, vänta..va?

Avstängd

Mina seriösa önskningar som det finns en möjlighet att jag får är:

1. En grafräknare (en bra en för ca 1k)
2. En del böcker

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:

LP spelare + allt som tillhör... receiver som jag kan koppla in i datorn och LP:n.

hehe, LP skivor, gillar du det goa analoga ljudet ?

Inaktiv
Skrivet av Jühan:

Att min whiplash skadade nacke ska bli helt återställd. Fyfan oj oj oj jag skulle bli så fruktansvärt lycklig.

*ouch* ... har du vart med i en bil olycka ?

Inaktiv

Jag hoppas tomten har ett ordentligt tryckeri, för jag har minsann bara önskat mig pengar, höhöhö (och kläder).


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

vore jäkligt nice att ha såna jeans som ungen i pojken med guldbyxorna, eller vad serien hette,

varje gång han stoppade ner näven i fickan så låg det en hundralapp där

Medlem

Jag önskar mig det simplaste av allt ; Att det blir en glad påsk.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Urban_krull:
Skrivet av Jühan:

Att min whiplash skadade nacke ska bli helt återställd. Fyfan oj oj oj jag skulle bli så fruktansvärt lycklig.

krya på dig

Tack

12
Skriv svar