Vilken är den bästa Webbläsaren?

Google Chrome.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Skrivet av PinkChampagne:
Skrivet av Dumlen:

aja. föreslår som sagt att ni som gillar Firefox att ni testar Opera 9.

Här är de sakerna som Opera stöder I och med version 9:

BitTorrent

BitTorrent - one of the most popular file transfer protocols around. Built right in to the browser so you can download torrent files easily. No more hassle finding the right port or setting upload/download speed.

jag tycker att det är lite jobbigt, och undrar därför om man kan ta bort den funktionen på något sätt?

opera:config sen hittar du nog själv

Kör med opera 10 alpha. Den har allt jag behöver och mycket till.

Inaktiv
Skrivet av Confused_One:

opera:config sen hittar du nog själv

Kör med opera 10 alpha. Den har allt jag behöver och mycket till.

om jag ska vara ärlig så hittar jag det inte, hur mycket jag än letar :$ dock tycker jag var opera 10 alpha mycket skönt som du sa


signatur

Det är onödigt att springa när man inte har bråttom

Skrivet av PinkChampagne:
Skrivet av Confused_One:

opera:config sen hittar du nog själv

Kör med opera 10 alpha. Den har allt jag behöver och mycket till.

om jag ska vara ärlig så hittar jag det inte, hur mycket jag än letar :$ dock tycker jag var opera 10 alpha mycket skönt som du sa

bittorrent. Den ska vara på tredjeplats sen finns ska det finnas en kryssruta som det står Enable som ska finnas på andraplats.

Medlem

Jag kör Firefox. Men det är inte för att jag inte gillar andra browsers. Det var den första jag hittade som hade "tabs" och jag vande mig vid den. Men jag tror nog andra browsers är minst lika bra - det finns säkert bättre browsers om man orkar bry sig hehe.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Confused_One:

bittorrent. Den ska vara på tredjeplats sen finns ska det finnas en kryssruta som det står Enable som ska finnas på andraplats.

jag hittade det nu, tack så mycket jag förstod inte att man skulle skriva det i adressfältet först :$


signatur

Det är onödigt att springa när man inte har bråttom

Skrivet av PinkChampagne:
Skrivet av Confused_One:

bittorrent. Den ska vara på tredjeplats sen finns ska det finnas en kryssruta som det står Enable som ska finnas på andraplats.

jag hittade det nu, tack så mycket jag förstod inte att man skulle skriva det i adressfältet först :$

:$ Glömde skriva det.

Medlem

FireFox

Aldrig testat Opera så jag vet inte om jag hade gillat det mer.
IE är den tråkigaste browsern någonsin xD


signatur

Rawr

Medlem

firefox all the way!

Skriv svar