Ny trailer från Afrika

Inaktiv
Skrivet av raslon:

Hoppas man kan döda utrotningshotade djur.

Spelet går väl ut på att fota dem så det är nog mindre troligt...

Medlem

Tycker det är ett bra steg Sony gör med denna titeln, att göra ett annorlunda spel för en gångs skull.
Inte alla har lust att springa rundor och skjuta aliens eller att skjuta något över huvudtaget, eller att spöa skiten ur monster med svärd och knytnävar.
Nu kan man istället ge sig ut i savannen och fotografera vilda djur och göra sånt man inte vanligtvis brukar göra, om man nu inte fortfarande skrattar av att skjuta skallen av sin polare i alla möjliga FPS.

Blir nog ett köp, det är mer av en ekonomi fråga i mitt fall just nu.

Medlem

Lätt att jag köper det där om det kommer till PC. Nästan så jag blir sugen på P3 nu.

//LD

Inaktiv

Verkar skumt men ändå lite intressant.

Medlem

tycker det är förnuftigt av sony att hålla spelet i japan och inte skämma ut sig genom att ge ut spelet i EU


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fan, vars la jag elefantbössan?


signatur

lootskin@hotmail.com

Haha, vart tog de fina miljöerna vägen? Nu är det ju typ bara djuren som är högupplösta och snyggt animerade.

Har verkligheten kommit ifatt även detta spel?

Medlem

tycker man borde få jaga dom efter man fotat dom, fast bara med kniv...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av raslon:

Hoppas man kan döda utrotningshotade djur.

Det får man göra i Afrika 2, då man spelar en fattig tjuvskytt som måste döda t ex noshörningar och sen försöka sälja hornen på den svarta marknaden för så bra pris som möjligt!

KoP
Medlem

Inget spel man skulle köpa själv.. men det finns säkert något som tycker om detta.

Inaktiv
Medlem

KUL! kanske blir att köpa ett ps3 bara för detta spelet då

Medlem

Jo hade varit kul att spela, synd att det bara kommer till KONSOL!!! :evil:


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar