Requiem: Bloodymare-trailer

Robot
Inaktiv
Requiem: Bloodymare-trailer

Otroligt dålig trailer, framförallt den första halvan av filmen som bestod av mer övergångar och effekter än själva spelet

Vafa.. är det endast EN studio som sitter och gör alla grafik till alla dessa korea-liknande spel eller?

Typ Korea Graphics Manufacturer - Buy 1, Get 2 For Free!

Medlem

Börjar tröttna på den här jävla anime-aktiga stilen, kan dom inte komma med nått mera verklighetstroget istället? Det ser så dumt ut.

Och som vanligt har alla kvinnor i spelet silikontuttar. Men det är kanske för att distrahera dom manliga motståndarna, mycket strategiskt..

Medlem

Mycket negativt nu tycker jag ;). Jag skulle vilja prova men inget köp! Hoppas FZ rapporterar om det blir någon eventuell free test framöver!

Medlem

Tyckte mest det såg ut som en WoW-mod eller nått... Tror ju inte direkt att det här spelet kommer att suga till sig så många användare om det verkligen inte har nått unikt.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Tycker den anime influerade designen och orden "ett MMO för mognare spelare" går dåligt ihop. Visst finns det de som gillar det även i de högre åldrarna, men många äldre fnyser åt det och är mer svårflörtade än grådaskiga kvinnor i metal bikini och androgyna killar med 4m svärd.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Verkar ju bara vara ännu ett spel som i stort sett funkar och ser ut some Lineage och Lineage II. Vad är det som skulle tilltala en "mognare" publik? Kvinnornas minimala rustningar eller? Det enda jag praktiskt kan komma på som skulle passa en spelarkrets där folk har jobb är att spelet -inte- fungerar som Lineage med en evig grind för då kommer man ingenstans innan man slutligen ger upp.

Medlem

Vadå? Gillar inte "mogna användare" färg? Tycker allt var väldigt grått pch trist i trailern. Fast det är ju min personliga åsikt.

Medlem

Kommer nog inte ha en suck mot age of conan, som redan är sagt att det också ska täcka den "mogna" skaran av mmorpgare.

Medlem
Skrivet av nilo:

Vadå? Gillar inte "mogna användare" färg? Tycker allt var väldigt grått pch trist i trailern. Fast det är ju min personliga åsikt.

Haha, precis. Ser lika sunkigt ut som Archlord eller filmerna man sett från Darkfall Online.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Om dom vill ha mogna användare kan dom väl prova på att göra en mogen trailer.

Medlem

Sikket /whine det var här -.-

1
Skriv svar