Age of Conan framflyttat

Medlem
Age of Conan framflyttat

men vafan!

Medlem

Säg det spel som inte får framflyttad deadline nuförtiden. Det är rätt väntat. Det är också klart att föredra framför att spelarna betalar för ett spel som de får agera betatestare åt.

Sanningen är väl att Funcom skickat sina anställda på teambuilding. Sälklubbsjakten är väl i full gång?

Medlem

Jaha... varför blir man inte förvånad... frågan är om årets nya "stora" mmos någonsin blir ngt...
Jag tycker iofs det är bra... fler satsar på årets bästa mmo... TCOS !!!

Medlem

Kändes för bra för att vara sant. Är inte förvånad.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

:/ Jag är inte fövånad dock med tanke på allt de måste fixa för att det ska bli en bra release.

Medlem

Låter bra det är alldeles för många spel som släpps i Alpha/beta-stadiet.. Hoppas på ett riktigt bra spel nu..


signatur
Medlem

hoppas på att det blir bra när det kommer ut då..


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Inaktiv

Hoppas verkligen att det blir värt den extra väntetiden.

Inaktiv

Hehe .. Detta var väntat Vet inte om man ska skratta eller gråta längre

Medlem

Sjukt trist men det är för en god sak så ja...


signatur

tjenare!

Medlem

Mm...men bättre de flyttar fram datumet och levererar en kvalitetsprodukt.

Medlem
Medlem
Skrivet av nicowallin:

Jaha... varför blir man inte förvånad... frågan är om årets nya "stora" mmos någonsin blir ngt...
Jag tycker iofs det är bra... fler satsar på årets bästa mmo... TCOS !!!

Kul att TCOS lär inte släppas på ett tag, dom ahr release om någon månad och closed-betan har inte öppnats igen efter den stängdes p.g.a stora problem.

Medlem

jag pallar inte med mer WoW! Ge Maj ett nytt MMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

släpps lagom till julen då?

Inaktiv

För er som inte redan gjort det. Passa på att läs orginalbreättelserna av Robert E. Howard medan ni väntar. Kan även rekomendera dark horses serier som är trogna orginalen.

Spelet kommer att bli så bra

Medlem

Ge mig CONAN nu!

Inaktiv

Ju närmare sommaren släppet närmar sig, desto mindre lär det nog sälja.
Det är ju mest extrem nördarna som sitter framför datorn hela sommarn.
Övriga har förhoppningsvis ett liv under sommarn.

Medlem
Medlem

Va bra, då stannar ett par spelar i vårt Kinship lite längre då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låt mig gissa! Spelrealease framflyttad... sen kommer det i allafall 17 patcher:-)

Jag tycker det är lite synd ändå att spelen inte kan komma mera på vintern... Maj är inte liga spelvänligt som Mars tycker då jag...

Nåja... Kommer ju en massa annat till Mars till diverse konsoler så.. Alan Wake MGS4... Lost Odessey.... Alone in the dark...Haze... Gran Turismo 5 prologue... NÅTT jädrans spel ska väl kunna komma!!!!!:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Fan vad dumt att flytta fram det nu måste de konkurrera med Warhammer Online och kanske WoW expantionen, men om de hade släppt det i mars skulle de ha fått sig ett fotfäste innan de andra två spelen kom


signatur

Gillar munkar!

Medlem

Jag vill se en röstning mellan AoC och Warhammer! Jag kan inte riktigt avgöra vilket jag finner intressantast eller vad folk tycker om de olika spelen...! Förhoppningsvis får man chansen att prova båda och då får betan avgöra vad som vinner samt försvinner;).

Tusan man blev lite ledsen av denna nyheten ju


signatur
Medlem

Haha, så underbart fint. Funcom trashade Mythic för att de flyttar fram sin release av WAR, nu gör det själva samma sak med Conan. Nu får de äta upp sina egna ord.

Inaktiv
Skrivet av molg:

Haha, så underbart fint. Funcom trashade Mythic för att de flyttar fram sin release av WAR, nu gör det själva samma sak med Conan. Nu får de äta upp sina egna ord.

Länk tack, vill gärna se vad de sa om Mythic.

Medlem

Jaja, lika bra att man slipar på det

Inaktiv

Ser hellre att spelet finslipas till det yttersta än att det släpps för tidigt och är fullt med buggar. (Vanguard någon? )


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av molg:

Haha, så underbart fint. Funcom trashade Mythic för att de flyttar fram sin release av WAR, nu gör det själva samma sak med Conan. Nu får de äta upp sina egna ord.

Länk tack, vill gärna se vad de sa om Mythic.

Låter väldigt märkligt. Vill gärna också se länk.


signatur

I'm a snake, follow me!

12
Skriv svar