Kingdom Under Fire: Circle Of Doom

Robot
Kingdom Under Fire: Circle Of Doom

Likt fågeln Fenix som kontinuerligt återuppväcks gör hack 'n slashrollspelen det också. Som vi alla vet finns det dessvärre bara ett slut på det hela - innan återuppvaknandet kommer förgående version krascha och brinna.


Medlem
Kingdom Under Fire under luppen

Tidigare Kingdom Under Fire har sugit hårt, så jag har svårt att tro att de ska vara bättre bara för att de är till 360n.

Inaktiv

Har aldrig riktigt fastnat för hack'n'slash-spel, de är så förbannat enformiga allihop.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Det här ser lovande ut.. skall genast tanka hem demot ifrån Xbox Live!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Har aldrig riktigt fastnat för hack'n'slash-spel, de är så förbannat enformiga allihop.

men namnet i sig är juh ganska avslöjande för att de e enformigt...
iaf i min mening så är hack n slash som D1,2,2.5
klicka- döda- belöna


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Inaktiv

Jag har testat demot nu.
Det här kommer bli ett köp för min del!

Max level: 120.
4 spelare co-op.
Massor med skills/spells.
Items droppas överallt.
Det finns rare-mobs.
Det går att kombinera ihop olika items för att göra nya.

Spelmässigt så är det mycket likt Phantasy Star Online ep 1&2.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

hack n slash spel älskar man eller hatar man...älskar man dom, älskar man dom alla och vice versa...Jag är en älskare, vad är du?

Inaktiv

alltså.. spelet verkar helt ok. Inget mästerverk, men gillar man Hack N slash, dynasti warriors etc så kommer man nog ha rätt kul med det här.

Men personligen så gillar jag dom tidigare CuF mkt mer när det var strategi och armeèr inbakat.

Medlem

Grafiskt sett så är de lite så ja föreställer mig D3 ;O

Iofs, de kommer väl förmodligen bli snyggare men, miljöerna tycker ja verkar riktigt nice utifrån dom screenshots som finns på Fz, blir nog inget köp av de dock

Medlem

Går det spela Coop via 360 LAN?

Medlem

Tycker det låter skojigt.. Får se om det inte blir ett köp. Hade tyckt om Cop på samma Krysslåda men det är inte nödvändigt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ärsch, coop på samma låda hade juh varit det som fått en att köpa spelet. :/
Hack'n'slash gör sig bäst med kompisar, inge vidare skoj att sitta och nöta själv, blir lätt segt efter ett tag.. ><

Medlem

Jag brukar gilla hack and slash, men demot gillade jag inte iaf. Färglösa fiender och tråkiga miljöer. Musiken var bra dock!

Medlem

Jag gillar denna typ av spel, ska väl tanka ner demot och testa, blir det köp så väntar jag tills det hamnar i en reaback

Medlem

Nu förstår jag inte...
Var detta en förklaring av vad spelet gick ut på eller var det en recension?
För du skrev inte speciellt mycket om vad som "saknades" i spelet för att berättiga en tvåa i betyg.
Enda du verkade klaga på mest var spelformen hack n slash...

Medlem

signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av MiSj:

Nu förstår jag inte...
Var detta en förklaring av vad spelet gick ut på eller var det en recension?
För du skrev inte speciellt mycket om vad som "saknades" i spelet för att berättiga en tvåa i betyg.
Enda du verkade klaga på mest var spelformen hack n slash...

Låt mig klargöra...

Skrivet av Mikael Löfgren:

Storyn är inte så mycket att hänga i julgranen.

Utvecklarna Blueside skryter om hur alla banor är slumpmässigt genererade men det är inte något att hänga i granen.

Kameran sköter sitt jobb okej för det mesta, men då och då fastnar den i bergsväggar vilket är störande i mitten av ett slagsmål.

Om story suger; banorna suger; och kameran suger... ja, inte fan skulle jag hänga det här spelet i granen.

Inaktiv

"Mentorn kräver dock något i betalning men eftersom valuta inte spelar roll för de döda är...." ojojoj

Medlem

skit spel asså


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar