Penumbra: Overture är släppt

Robot
Inaktiv
Penumbra: Overture är släppt

nice....jag gillade tech demot och jag blev riktigt nervös av overture demot..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Verkar rätt coolt, ingen större summa heller. Utvecklats rejält sedan man såg det först på SGA!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Gillar inte skräckspel men var tvungen att testa det i alla fall. Förutom skräckinnehållet så var det rätt bra!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

jag gillar det, helt okej och riktigt skrämmande
speciellt utan vapen ;O


signatur

Nämen!

Medlem

Så var tusan kan man köpa det då? Ingen butik verkar ens ha det i sin databas. Jag gillar omslaget, så jag köper det helst i butik.

Inaktiv

Vi kommer att distribuera Penumbra i Skandinavien, releasedatum är 11 maj. Dock finns det redan för nedladdning på GamersGate (www.gamersgate.com).

Mvh
Fredrik, Paradox


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

maj ? blä jag som trodde det skulle finnas redan på webhallen men icke

Medlem

Aja, vi får se om jag orkar hålla mig tills dess, men det ska nog gå bra!

Medlem

Vill verkligen ha spelet men samtidigt så vill jag ha det inte handen och inte någon nerladdningsversion. Antar att man får vänta till Maj då Hjärtat började slå lite snabbare när

hunden kom springandes emot en

Medlem

shit, har lirat lite, det är ju ett helt ok spel till ett helt ok pris. Synd att det tar till i maj innan det når butikerna. Föredrar med en fysisk vara


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kan man komma förbi den där hunden? eller slutar demot där?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

kanske man borde testa demot då.Verkar nice.

Medlem

Testa demot, väl spenderad tid. Så skön stämning!

1
Skriv svar