Öppen beta av Supreme Commander

Robot
Medlem
Öppen beta av Supreme Commander

Medans ni väntar på att nedladdningen ska dra igång så kan ni spana in lite ny text och film @ IGN

http://pc.ign.com/articles/747/747237p1.html

Medlem

Rekommenderas starkt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hann i tid


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Sjukt nice .. trodde det var en sån där typisk FILEPLANET beta där man var tvungen att subscriba..

kommer bli skitkul att få testa det

Inaktiv

omgomgomgomg

Skrivet av KlosterKatten:

Hann i tid

Fanns det någon gräns på mängden som fick komma in?

Medlem

näe, är ju öppen beta stresstest av gpgnet etc.

Medlem

Nån som vet eller har testat hur systemkraven ser ut?


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Någon som vet om nån torrent eller alternativ sida för nedladdning?

Medlem

Tankar i hyffsat bra speed från FP (UK Mirror) 3.7mb/s får ju va ok

Medlem

Jag förstår inte riktigt det här med att testa en beta. Det först egentligen känslan för spelet då man ser alla skavanker och fel. Jag hoppar detta, väntar tills det släpps då det är mer putsat


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Man testar en beta när man dregglat så mycket efter spelet så att man inte kan vänta med att testa det även om det finns tusentals buggar

Jag fick också min lilla key

Medlem

har varit med i stängda betatestningen i några veckor, har varit enormt kul.. men om man bara är ute efter att få spela supcom så kan man säkert vänta om man inte är allt för ivrig.. men är sjukt bra spel iaf

Medlem

Öppen för alla? Ne inte riktigt, öppen för alla betalande FP subs ja. Att ta betalt för en beta, ne fy fan.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Öppen för alla? Ne inte riktigt, öppen för alla betalande FP subs ja. Att ta betalt för en beta, ne fy fan.

Det är gratis, jag har då ingen subscription, utan endast ett gratis-konto.

Medlem

Hur då? Jag är inloggad och när man klickar på länken så vill den att man ska signa sig till sub.

edit: .......fanns visst två Sign Up knappar i samma ruta

Medlem

jag har inte betalt ett öre, och håller på att ladda hem för tillfället (har en såndär gratis login på fp dock)

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Katana:

har varit med i stängda betatestningen i några veckor, har varit enormt kul.. men om man bara är ute efter att få spela supcom så kan man säkert vänta om man inte är allt för ivrig.. men är sjukt bra spel iaf

wow du är så cool nu. plspslpslslsplssl kan inte du nämna mig nångång när du pratar inför någon annan lika cool som du? snääääääääääääääääääääälla
brag more katana, pls.

iaf on topic: kul spel 4/5 helt klart. total annihilation <3

Komplex? Är ett rikigt bra spel hur som helst! Det känns också lite konstigt att sätta betyg på en mutliplayer beta som du spelat i några timmar på sin höjd (jag antog att du inte var med i den stängda betan).

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Katana:

har varit med i stängda betatestningen i några veckor, har varit enormt kul.. men om man bara är ute efter att få spela supcom så kan man säkert vänta om man inte är allt för ivrig.. men är sjukt bra spel iaf

wow du är så cool nu. plspslpslslsplssl kan inte du nämna mig nångång när du pratar inför någon annan lika cool som du? snääääääääääääääääääääälla
brag more katana, pls.

iaf on topic: kul spel 4/5 helt klart. total annihilation <3

?...

Anyway, skulle gärna vilja testa men no way att det funkar på min dator.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Katana:

har varit med i stängda betatestningen i några veckor, har varit enormt kul.. men om man bara är ute efter att få spela supcom så kan man säkert vänta om man inte är allt för ivrig.. men är sjukt bra spel iaf

wow du är så cool nu. plspslpslslsplssl kan inte du nämna mig nångång när du pratar inför någon annan lika cool som du? snääääääääääääääääääääälla
brag more katana, pls.

iaf on topic: kul spel 4/5 helt klart. total annihilation <3

Shit Bjosarn byt blöja eller nåt..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

jag har också en egen oanvänd closed beta key, så tro inte att Katana är coolare än vad jag är ffs!

:$

Medlem

Jag har ingen beta key men har ändå testat betan i flera veckor 8( Jag måste ju vara coolast i så fall.

Medlem

Men suck åt IGN download manager.. Varför har de ändrat nedladdningarna från Fileplanet? Det är ju skitstörigt att behöva installera ett program med 18237912732 reklamrutor och annat bajs.

Medlem

Någon som får det att funka? När jag försöker hoppa in i ett spel så krashar GPGNet. Och jag lyckas inte behålla en profil inne i spelet, när jag avslutar och startar upp igen är mina profiler borta. Behöver man ladda hem någon uppdatering? Isåfall vart?

Medlem

signatur

"Du skall inga andra gudar hafva jämte mig" PC Gamer KAPITEL 666, VERS 19.

Medlem

om ni har tankat open-beta-saken från fileplanet så har ni redan senaste versionen (3.8 ), så ska bara vara att tuta och köra. kan hjälpa att öppna port 6112 TCP&UDP, och bråka lite med era brandväggar.. 'problemlösning' står det lite om på de 3 sista sidorna i FAQen, http://www.supremecommander.com/gpgNet/SupCom_Beta_Basics_FAQ...

Medlem

fan va alla dissar mina inlägg asså.

fixa beta, börja spela, sluta idla forum, GO!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

någon annan som har problem med faktiskt få det att funka? verkar som den bara startar spelen o sen blir det svart när man ska host:a eller joina...

edit: såg just att någon postade en länk till en faq... gräver vidare där

Medlem

Drapan, kolla näst sista sidan i FAQ:en ( http://www.supremecommander.com/gpgNet/SupCom_Beta_Basics_FAQ... ), står om blackscreenproblemet där, som förövrigt uppstår för att brandvägg/antivirus bråkar med SupCom.

Medlem

Fy stryck va ballt spel! Grymmaste fysiken och grafiken jag har sett i ett rts spel.. Härlig musik också!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

12
Skriv svar