Klarar din PC Far Cry 2?

Medlem

Recommended requirements: Check.

Glad att jag uppgraderade PC:n får någon månad sedan.

Medlem

Min bärbara slukar rekommended...fina optimeringar!

Medlem

Såg filmen på DH, väldigt vackert


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Holy shit! Jag har X1950PRO 512mb, man skulle ha MINST X1950 jag har tur:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bra systemkrav, blig nog att köra på max


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dom där kraven är nog för att ens starta spelet, skulle tro det lär behövas en hyffsad kraftigt burk för att maxa det.

Medlem

Hehe, klarar rekommenderade reqs helt klart blir max som gäller.

Medlem

Jag vill också kunna sitta å lira far cry 2 på tåget som han gör :(((

Medlem
Skrivet av Kerrai:

rätt låga krav för ett sådant snyggt spel

skall bli kul att maxxa

dream on...

Inaktiv

Nu blev jag glad, spelet lär flyta på högt utan problem.

Medlem

Det var kul när far cry crashade när dom spelade på dh och alla klappade händerna

Medlem

Papa e hemma.. på papiret iallafall...
MAn få se vad som blir verklighet.


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Sen när är folk så dumma att de tror att om de har över Rekommended så kan de maxxa spelet

Jag har också över rekommended i Crysis BUHU!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Sen när är folk så dumma att de tror att om de har över Rekommended så kan de maxxa spelet

Jag har också över rekommended i Crysis BUHU!

Ja precis, sedan när innebär recommended sysreqs att man ska kunna maxa inställningarna med en sådan dator och få bra flyt?

Medlem

undrar om laptoppen klarar de:P


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Inaktiv

rekommenderade kraven brukar vara det som krävs för att få en spelbar upplevelse nuförtiden tyvärr, känns som att minimum kraven alltid är för låga för att ens kunna köra spelen.

Medlem
Skrivet av MFC:

Det där har ju mer med fransmännens ovilja att anamma engelska/amerikanska ord än att använda en vedertagen benämning för lagringsuttrymme. ÅÅÅÅH så patetiskt, men visst finns ju logik bakom det men varför är jag inte förvånad att det är fransmännen....

Amerikanarna och engelsmännen är ju inte direkt bättre Med sina miles, gallons, fahrenheit osv osv osv.
Bara så du vet så är kilo, meter osv alla franska från slutet av 1700-talet så det är franska termer vi använder ursprungligen och inte engelska/amerikanska.

Medlem

Noooo problems


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

P4? vad är det för stenåldersdatorer ni kör med, en quadcore som ger en 10ghz sådär kostar 1600 spänn lixom


signatur

//monster

Medlem

P4? vad är det för stenåldersdatorer ni kör med, en quadcore som ger en 10ghz sådär kostar 1600 spänn lixom


signatur

//monster

Inaktiv
Inaktiv

Lite bättre systemkrav för FC2 än Crysis som krävde sjukt mycke

Medlem
Inaktiv

hehe hoppas min framtida laptop kommer klara detta

Inaktiv

Shysst att de taggat ner kraven något. Då kan fler spela och förhoppningsvis få det att flyta vettigt.


signatur
Medlem

Mitt hamnar på "Recommended" iaf. vilket låter bra i mina öron.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

7900 GTX hänger i ännu!

Jag önskar mitt 7900 inte hade brunnit upp. :'(

Medlem

Med ett 9800GTX och en intel core 2 duo E8400 klarar man nog biffen

Medlem

Hehe, där i början ser man anledningen till att inte köpa en skärm med glossy yta.

Men så billiga som grafikkort är i dagsläget är det nog inga problem att fixa Far Cry 2. Skulle vara ballt om det fanns stöd för PhysX i det nu när Big Bang II kommer snart!

Medlem

VAd heter låten man spelar i början?

123
Skriv svar