Mercenaries 2 filmat

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Tur man slipper spela detta eftersom man inte äger PS3 eller 360.

Vadå? Du hade väl kunnat slippa den oavsett den funnits på alla platformar? Knappast så man tvingas köpa spelet ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

har inte spelat 1:an men det ser ut som ett schyst action lir, ska bli roligt att testa. verkar vara 3 x overkill och mindre taktik och smyga tycker jag

Medlem

Ettan var ganska skoj, så tvåan blir nog ett givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Patetiskt quicktime event i början, det såg ut att komma från en vriden version av gråben och hjulben.

Annars såg det ganska kul ut, som nämnt så var det dock små kontraster mellan gubbarna. Blir något man kanske lirar genom en gång eller halv om det inte kan erbjuda mer än vad som visas i videon.

http://www.pandemicstudios.com/mercenaries/faqs.php - coop + pc (multiplatform)

Verkar som om det släpps mer och mer coop-spel, hoppas det håller i sig.

Medlem

ser riktigt ballt ut

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ondska:

Så "Covert" innebär i det här fallet att köra rätt in i fiendens område, skjuta ner folk med ett automatgevär, samt kapa en helikopter?

Tja, jag är ingen expert, men...

*LMAO* säger detsamma back to bootcamp med utvecklarna.

Vet ni ens vad Mercenaries är?
(spelet alltså)

Det är ingen realism shooter......

Tycker de ser både snyggt och extremt kul ut speciellt med coop i en sån öppen värld.

Sluta haka upp er på precis allt.. det här spelet handlar snarare om konstant action.

Medlem

MUST HAVE! *dräggel*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Eftersom ettan var extremt kul så blir detta ett givet köp. Kommer bli totalt kaos med co-op ^_^

Mother of all bombs såg inte så mäktig ut. Hade hoppas på en stor nuke eller nåt.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Eftersom ettan var extremt kul så blir detta ett givet köp. Kommer bli totalt kaos med co-op ^_^

Mother of all bombs såg inte så mäktig ut. Hade hoppas på en stor nuke eller nåt.

MOAB kallas en bomb utvecklad av amerikanarna. Den fungerar ungefär som en fuel-air-bomb.

Sen kom ryssarna och gjorde en ännu kraftigare variant. Den fungerar inte likadant men på ett liknande sätt.
... och namnet på den? Jo.. FOAB... Father of all bombs!

Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Psycho_Mantis:

Eftersom ettan var extremt kul så blir detta ett givet köp. Kommer bli totalt kaos med co-op ^_^

Mother of all bombs såg inte så mäktig ut. Hade hoppas på en stor nuke eller nåt.

MOAB kallas en bomb utvecklad av amerikanarna. Den fungerar ungefär som en fuel-air-bomb.

Sen kom ryssarna och gjorde en ännu kraftigare variant. Den fungerar inte likadant men på ett liknande sätt.
... och namnet på den? Jo.. FOAB... Father of all bombs!

Undrar om Sverige har en: lillebror of all bombs?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Psycho_Mantis:

Eftersom ettan var extremt kul så blir detta ett givet köp. Kommer bli totalt kaos med co-op ^_^

Mother of all bombs såg inte så mäktig ut. Hade hoppas på en stor nuke eller nåt.

MOAB kallas en bomb utvecklad av amerikanarna. Den fungerar ungefär som en fuel-air-bomb.

Sen kom ryssarna och gjorde en ännu kraftigare variant. Den fungerar inte likadant men på ett liknande sätt.
... och namnet på den? Jo.. FOAB... Father of all bombs!

Undrar om Sverige har en: lillebror of all bombs?

Vi svenskar som är så snälla!

Medlem

Peter Stormare spelar med för bövelen! Alla bör ge det en chans!


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ettan lirar jag fortfarande till och från, detta blir ett givet köp.


signatur

.slanger

12
Skriv svar