Fetpatch till Day of Defeat: Source

Robot
Inaktiv
Fetpatch till Day of Defeat: Source

Är det ingen som lirar detta längre?

Medlem

Dunno. men har preloadat mitt iaf
ser fram emot en helg med det här, hört mycket om det. Hoppas nu inte servrarna är fucked up fulla med crap nu bara. (inkluderar nog iofs mig själv just nu )

Medlem

Härligt, lirar fortfarande det här spelet!

Det är synd att patchen släpptes 2 år för sent...Klanscenen är död och knappt några publicservrar.
Vem vet, kanske kommer spelet att "återupplivas" tack vare uppdateringen...

Skägg.
10 Chambers

Klart grymt om man gillar ww2-pangpang. *host* min recension *host*


signatur
Medlem
Skrivet av _jozo_:

Härligt, lirar fortfarande det här spelet!

Det är synd att patchen släpptes 2 år för sent...Klanscenen är död och knappt några publicservrar.
Vem vet, kanske kommer spelet att "återupplivas" tack vare uppdateringen...

Du menar att dom organiserade fjortis-gängen är borta från DoD? Vad är nackdelen? Jag har inte lirat DoD på 8 år p.g.a det.

Medlem
Skrivet av Raid25:
Skrivet av _jozo_:

Härligt, lirar fortfarande det här spelet!

Det är synd att patchen släpptes 2 år för sent...Klanscenen är död och knappt några publicservrar.
Vem vet, kanske kommer spelet att "återupplivas" tack vare uppdateringen...

Du menar att dom organiserade fjortis-gängen är borta från DoD? Vad är nackdelen? Jag har inte lirat DoD på 8 år p.g.a det.

verkar som att de försöker locka tillbaks dessaspelare:
"Tired of getting killed by snipers without being able to tell where the fire is coming from? Day of Defeat: Source now has a freeze camera of your attacker, which will let you know where they are (or where they were when they shot you) and also allows you to take a screenshot for posterity. Also, if you score three consecutive kills against another individual player, you will be called out as "dominating" them."

Och är det bara jag som tycker att texten ovan får spelet att kännas väldigt omodernt?

Inaktiv

Jag har aldrig spelat Day of Defeat: Source tidigare så detta kan bli kul.

Medlem

Har spelat de i 5 år nu...å de äger...de e riktigt kul....ni som inte har spelat det borde testa...

Medlem

Oj oj hadde nästan glömmt bort DoD, vilken nostalgi kick, synd bara att det mer eller mindre gick i graven med Source.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av _jozo_:

Härligt, lirar fortfarande det här spelet!

Det är synd att patchen släpptes 2 år för sent...Klanscenen är död och knappt några publicservrar.
Vem vet, kanske kommer spelet att "återupplivas" tack vare uppdateringen...

Du menar att dom organiserade fjortis-gängen är borta från DoD? Vad är nackdelen? Jag har inte lirat DoD på 8 år p.g.a det.

verkar som att de försöker locka tillbaks dessaspelare:
"Tired of getting killed by snipers without being able to tell where the fire is coming from? Day of Defeat: Source now has a freeze camera of your attacker, which will let you know where they are (or where they were when they shot you) and also allows you to take a screenshot for posterity. Also, if you score three consecutive kills against another individual player, you will be called out as "dominating" them."

Och är det bara jag som tycker att texten ovan får spelet att kännas väldigt omodernt?

Dom har applicerat TF2 konceptet med freezecam och dominations

Har preloadat inför helgen iaf!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Skolboksexempel på hur man kommersialiserar och förstör en bra mod. Fast vi som varit med från starten tröttnade redan när den nära på perfekta beta 3.1 förstördes i och med retailspelet.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av _jozo_:

Härligt, lirar fortfarande det här spelet!

Det är synd att patchen släpptes 2 år för sent...Klanscenen är död och knappt några publicservrar.
Vem vet, kanske kommer spelet att "återupplivas" tack vare uppdateringen...

Du menar att dom organiserade fjortis-gängen är borta från DoD? Vad är nackdelen? Jag har inte lirat DoD på 8 år p.g.a det.

verkar som att de försöker locka tillbaks dessaspelare:
"Tired of getting killed by snipers without being able to tell where the fire is coming from? Day of Defeat: Source now has a freeze camera of your attacker, which will let you know where they are (or where they were when they shot you) and also allows you to take a screenshot for posterity. Also, if you score three consecutive kills against another individual player, you will be called out as "dominating" them."

Och är det bara jag som tycker att texten ovan får spelet att kännas väldigt omodernt?

Dom har applicerat TF2 konceptet med freezecam och dominations

Har preloadat inför helgen iaf!

yep, de har gjort ett bra spel som var lite arkadigt innan, helt arkadigt istället.

Suger rätt mkt imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Är detta något att ha? Såg det på Åhléns igår men vågar knappt köpa spel idag. Risken att köpa ett skit spel har ökat markant?

Någon?


signatur
Medlem

DoD:S är riktigt bra tycker jag, det blir nog mer om jag bara kan sluta spela TF2!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

DODS är kul. Ibland skit kul ibland skit tråkigt och jag har spelkat dod sen tidigt beta stadie.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Västfronten.. *fnys*

Medlem

DoDS är rätt tråkigt egentligen. På alla banor sitter du i princip i en lång korridor med lite skydd och skjuter granater på varandra. ungefär så skulle man kunna sammanfatta spelet:(
Hade velat ha lite mer Insurgency känsla där man kan yra omkring hur som helst.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Köpte det när det kom ut och har spelat det av och till som tf2. Kul tidsfördriv ibland, inte mer än så dock.

Medlem

Har inte lirat DoD:S på flera år, kanske dags att återuppta det, i alla fall för att testa patchen.


signatur

.slanger

Medlem

DoD:S Freeweekend börjar idag så att alla som inte vill betala för spelet har 2 dagar på sig att testa det.


signatur

<3

Medlem

Om man anser/utgår ifr. att Dod är en fullpottare så.

dod 10 poäng
dod:s 4 poäng
nya dod:s 6 poäng

6 av 10 alltså.. finns bättre spel. DOD tex. Synd att de är "utdaterat" bara.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Kan dom inte bara begrava det här skitspelet? Spelade det konstant i 2års tid, slutade förra sommaren.. Väntade på den här uppdateringen, och så är det inget speciellt med den...

Medlem
Skrivet av Leffe-Bengan:

Kan dom inte bara begrava det här skitspelet? Spelade det konstant i 2års tid, slutade förra sommaren.. Väntade på den här uppdateringen, och så är det inget speciellt med den...

Spelade du ett skitspel i 2 års tid?

Medlem

Det blev till slut ett skitspel.

Medlem

Det var inget kul,...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det var inget kul,...

Inaktiv
Skrivet av warh0g:

Det var inget kul,...

WORD!

Spelet har verkligen förstörts. Ska det komma achievements till Counter-STrike source också eller?

Dom kunde väl hålla betan uppe istället.

Blir inge mer Dod:s för mig iaf.

Medlem

Kollade igenom spelen man hade på steam och såg att man hade tydligen detta. Måste fått med när man köpt något annat.

Får prova det å se hur det är. Aldrig provat det förut.

1
Skriv svar