Blizzard arbetar på en okänd MMO-titel

Medlem

Oavsett vad det blir, så kommer det bli trevligt. Blizzard släpper inte halvfärdiga kreationer, som många andra speltillverkare.

Även om man redan sitter och väntar på D3, SC2 och lite på WotLK. Skadar det inte med en titel till från Blizzard, hypemästare och spelvärldens okrönta kungar.

Hoppas själv lite på en helt ny serie, but that's just me.

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Oavsett vad det blir, så kommer det bli trevligt. Blizzard släpper inte halvfärdiga kreationer, som många andra speltillverkare.

Enligt min mening var då World of Warcraft långt ifrån färdigt när det släpptes. Det tog bland annat ett bra tag innan honor-systemet kom, och då utan Battlegrounds.

Så enligt mig är då blizzard precis som andra MMO-utvecklare. Fast med sämre kundsupport

Så man ska inte ha för höga förväntningar, men det blir säkert bra efter några patcher som vanligt detta med vad nu det än blir.

Medlem

YES !!! det måste ju vara World of world of warcraft !!!

http://www.theonion.com/content/video/warcraft_sequel_lets_ga...

detta har man längtat efter alltså....

Medlem
Skrivet av miffot:

skulle tro att det kanske blir mmo av diablo eller starcraft:) skulle vara kul se starcraft som rpgmmo:)
men kanske är nåt helt nytt:D

ifall Starcraft skulle bli ett mmo skulle det nog mera bli som ett mmofps, som ett av mina gamla favoritspel Planetside

Medlem

Skall bli kul när Teh Hype drar igång. Undrar hur många sidor den tråden kommer bli, när splashsidorna kommer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hur kommer det sig att ingen har släppt ut ett vettigt MMO som utspelar sig i modern tid? Som inte är fantasy eller inspirerat på något annat overkligt... (Har jag missat något?)

Det borde dom göra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Hur kommer det sig att ingen har släppt ut ett vettigt MMO som utspelar sig i modern tid? Som inte är fantasy eller inspirerat på något annat overkligt... (Har jag missat något?)

Det borde dom göra.

Undrar faktiskt samma sak jag med... Men så kommer jag på att hey! Bara kliva utanför dörren och *PANG*! Du är där!


signatur

- r4z0r -

Pansarknekt

World of Warcraft 2?


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Blizzards största mistag var att släppa world of warcraft, det skapade en ny generation gnällspikar som inte kan prata om spel utan att jämföra dom med wow och all annan smörja folk skriver som inkluderar wow. *roll-eyes*

Men jag tror nog det blir en ny serie och förhoppningvis ett mmo inriktat på framtiden eftersom den marknaden har dåligt utbud.

Medlem
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av smuts:

Hur kommer det sig att ingen har släppt ut ett vettigt MMO som utspelar sig i modern tid? Som inte är fantasy eller inspirerat på något annat overkligt... (Har jag missat något?)

Det borde dom göra.

Undrar faktiskt samma sak jag med... Men så kommer jag på att hey! Bara kliva utanför dörren och *PANG*! Du är där!

Nej du, nu har du missat något! För mycket tid framför datorn? Det är faktiskt skillnad på spel och verklighet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av smuts:
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av smuts:

Hur kommer det sig att ingen har släppt ut ett vettigt MMO som utspelar sig i modern tid? Som inte är fantasy eller inspirerat på något annat overkligt... (Har jag missat något?)

Det borde dom göra.

Undrar faktiskt samma sak jag med... Men så kommer jag på att hey! Bara kliva utanför dörren och *PANG*! Du är där!

Nej du, nu har du missat något! För mycket tid framför datorn? Det är faktiskt skillnad på spel och verklighet.

Second Life kanske är något för dig?
[http://secondlife.com]

Inaktiv

Någon annan än jag som som vill ha World of the lost vikings ?


signatur

Just because i don't care doesn't means i don't understand

Medlem

VI har ju Tabula Rasa. Det är ju ett sci fi mmo, kom 071102


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Inaktiv

Kanske dom skulle kunna göra ett vuxenspel, dvs, bloodigt och våldsamt, rått och svordommar. World of Starcraft 18+.

Inga fler barnspel tack.

Inaktiv

Starcraft Online a la Planetside.

Tänk va coolt att slåss i Starcraft världen, kanske som en space marine och fightas mot zergs, om man tänker sig som AVP.

Medlem

Vore grymt med ett fps. Men gärna något nytt, springa runt som marine eller något i ett Starcraft MMO vore ballt, men ser som sagt hellre något nytt.. Inte fantasy/medeltidish dock, framtid och pangapang vapen! \o/

Men, sålänge dom ger fan i att göra ett mmo av Diablo världen är jag nöjd.. Man behöver juh inte spela det när vi har både SC2 och Dibbe 3

Medlem

World of Starcraft hade varit kung!

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Vad trevligt. Då kanske de kan förstöra ännu en av deras fina spelserier genom att göra ett MMO av det. =(

Hur kan en hel serie förstöras bara för att man inte gillar ett spel i serien? Warcraft 2 och 3 kommer ju alltid vara lika bra som de är oavsett vad man tycker om WoW...

Jo, sant men storyn har ju förstörts helt och vi kommer aldrig, enligt vad jag tror, få se ett Warcraft 4. Nu efter TBC finns bara Lich King och Sargeras kvar av de riktigt stora elakingarna... Finns ju inte direkt kvar något mer efter det eller har jag missat något? Jag spelar WoW och gillar det men inte PvE-delen, just för att den lilla rollspelaren inom mig anser det smått omöjligt att döda sådana som Illidan...

Jag anser att dem förstörde serien Warcraft i och med World of Warcraft. Warcraft 3 + expansion var dem första spelen i serien som faktiskt hade en egentlig story som enligt mig dessutom hade ett väldigt fint djup dessutom. Blizzard sket mer eller mindre i att fortsätta med den berättelsen utan låter nu spelarna i WoW döda alla elakingar som de skapade i de 3 strategispelen.

Vad gäller det här nya MMOt blir det väl samma sak befarar jag.

EDIT: Jag skulle kunna tänka mig att det är WoW 2, eller något helt nytt. Detta säger jag eftersom, som det redan påpekats i tråden, Blizzard håller redan på med Diablo 3 som kommer att spelas online många år framöver och likaså Starcraft 2.

lol blizzard kan ju skapa badguys lika lätt som dom dödar dom. Sargearas, Kil'jaeden och old gods finns kvar och det är ju dom riktiga bad guysen.

Medlem

Blir utan tvekan World of Counter-Strike.

ZOMG ak47 med +2 frost damage LULZ

123
Skriv svar