Limbo of the Lost - sagan fortsätter

Robot
Medlem
Limbo of the Lost - sagan fortsätter

a doo-ab, a doo-a-doo-ab. The king of limboooh!

retarded. jag vill gråta

Medlem

Stabil kompass killen hade

Medlem

That ending still haunts my dreams...
Något fruktansvärt läskig, på ett sätt som förmodligen inte var menat.

Detta är en kolsvart fläck på mänsklighetens historia.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fy fan vad sorgligt. Får nästan ångest över animationerna, röstskådespeleriet, rörelsemönstrena, grafiken. Ja, helt konceptet.
Bra att spelet av en mängd anledningar plockades bort ifrån marknanden. Jäkla nötter som försöker sig på sådant här!

Medlem
Medlem

FZ är verkligen sena med sina nyheter ser jag.

Medlem

Haha slutet var ju klockrent.

Medlem

Det dom sparade in på utvecklings kostnader får dom nu betala tillbaka i stämmningar, lol

Medlem

Haha... Det här måste vara en av de bästa grejerna jag har sett på flera år. Så fruktansvärt sorgligt att det är komiskt. Helt fruktansvärt komiskt. Haha, dör av skratt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

http://forum.gamesradar.com/viewtopic.php?t=120121&postdays=0...

Helt sjukt, han sitter och FÖRSVARAR sig.

"I have not ripped off their designs.

I have used footage from my own unique experience of playing their games in my game. THAT IS A BIG DIFFERENCE.

This is the same as you trying to get an exact copy of someones holiday photos in front of Big Ben - you wouldn't be able to as things change."

Inaktiv

Mikzarn: Det där är inte den riktige Steve Bovis. Killen bakom de posterna har förklarat att de var ett skämt för att driva med den den äkta Bovis.

Men rätt skoj ändå.

Medlem
Skrivet av Nils Karlén:

Mikzarn: Det där är inte den riktige Steve Bovis. Killen bakom de posterna har förklarat att de var ett skämt för att driva med den den äkta Bovis.

Men rätt skoj ändå.

Jo, suttit i en kvart o läst resten av vad han skrivit nu, ett bra jobb gjorde han iaf :>

Medlem

Oj vad filmerna had dålig framerate.

Medlem

Tycker låten är ganska catchy. Helt omöjligt att inte börja nynna efter man sett filmen.

Inaktiv

Kan för övrigt tipsa om en sanslöst rolig/deprimerande walkthrough-tråd på rpg.net: http://forum.rpg.net/showthread.php?t=400406

Medlem

Varför går han som en snigeeeeeeeeel aaaaaah Inte sett nå så hemskt sen.. Jag har ingen aning

Medlem

Kan inte FZ recensera Limbo Of The Lost? Snälla...


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Jag mår seriöst dåligt av slutet, vet inte vart jag ska ta vägen..


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

KoP
Medlem

Hahaha! Underbart slut!

Inaktiv

Det här spelet är helt fantastisk. inte haft så kul sen jag lirade Catchuman

Medlem

Det slutet förstörde min dag. Detta trots att det har varit den bästa dagen under sommaren.

Medlem

Jag blir ledsen

Medlem

O.O O.O O.O O.O O.O :crazy:

Medlem

Så finns spelet att få tag på över huvud taget eller?

Inaktiv
Skrivet av Philip:

FZ är verkligen sena med sina nyheter ser jag.

?..Ge dig!

OT: Vilket fattigt j¤"¤a spel alltså!

Medlem

Jag antar att ordet tragikomiskt sammanfattar hela spelet och "kopiera från andra" -affären... Men det var i vilket fall en skön låt i slutet:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Spelet hade varit mycket roligare och spela och titta på om det hade vairt uppbyggt i stor sätt på samma vi som tombraider anniversary. för efter ett tag blir det nog rätt jobbigt att klicka på alla grejer och klicka dit gubben ska gå känns lite som the Sims faktiskt


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem
Skrivet av TSX|WritemasterTM:

Spelet hade varit mycket roligare och spela och titta på om det hade vairt uppbyggt i stor sätt på samma vi som tombraider anniversary. för efter ett tag blir det nog rätt jobbigt att klicka på alla grejer och klicka dit gubben ska gå känns lite som the Sims faktiskt

Du har aldrig spelat ett äventyrsspel hör jag


signatur
Medlem

va i...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar