Blizzard lanserar säkerhetsdosa för WoW

Medlem

Pengar pengar pengar Blizzard gör allt för PENGAR


signatur
Medlem

Varför inte bara en usbmoj som man kan trycka in i en port när man vill lira ? Som ett gammalt hederligt CAD-lås.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Att inte folk tröttnar på detta obetalda jobbet snart....som man får betala för

Inaktiv

Om ni bara struntar att ge ut uppgifter så klarar ni er eller be era vänner titta bort när ni skriver in lösenordet, och låt de inte veta kontonamnet heller.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ett steg åt rätt håll kanske efter att ha läst detta: http://www.idg.se/2.1085/1.169658


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Martyzx:

Pengar pengar pengar Blizzard gör allt för PENGAR

Vadå gör allt? De vill förbättra säkerheten hos sina användare, jag tror inte ens de tjänar någonting på dosorna.

Inaktiv

6 euro per säkerhetsdosa, låter mer som att dom bara tar betalt för tillverkningen... Smart idé och väldigt välkommen, förhoppningsvis tar fler företag efter för jag skulle gärna se nåt sånt här till AoC också.

Medlem
Skrivet av Meshii:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Underligt att folk fortfarande ältar det där spelet. Hur kul är det egentligen att göra samma sak om och om igen.

Få av alla "pro" guilds har klara allt än.. Många top guilder i alla realmer har iaf 1 till 2 bossar kvar i sunfire som var den sista instancen. Det är detta som håller spelarna kvar inte skitmiljön som casuals lallar runt i ^^

Fast att vara med i en sådan raid guild tar tid... massa tid minst 5 - 6 timmar om dagen i 5 - 6 dagar i veckan plus att samla ihop pots och annan boost skit som krävs för att följa med +/- 10 timmar i veckan eller så köper man guld :S

med andra ord så ska man antingen plugga på universitet, sjukskriven eller konstant arbetslös för att kunna göra något sådant, just ja man kan vara ett lite barn med


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sen skulle jag tro att de tjänar stor tid på att slippa hjälpa alla användare som blir av med sina konton, det är faktiskt mer än man tror som lyckas bli av med dem på ett eller annat sätt.

Medlem
Skrivet av Meshii:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Underligt att folk fortfarande ältar det där spelet. Hur kul är det egentligen att göra samma sak om och om igen.

Få av alla "pro" guilds har klara allt än.. Många top guilder i alla realmer har iaf 1 till 2 bossar kvar i sunfire som var den sista instancen. Det är detta som håller spelarna kvar inte skitmiljön som casuals lallar runt i ^^

Fast att vara med i en sådan raid guild tar tid... massa tid minst 5 - 6 timmar om dagen i 5 - 6 dagar i veckan plus att samla ihop pots och annan boost skit som krävs för att följa med +/- 10 timmar i veckan eller så köper man guld :S

OT: De heter Sunwell ^^ men skitsamma! De där med 5-6 timmar 5-6 dagar varje vecka är lite BULL! Är själv med i en lite mer casual guild och vi har lyckats ta ner dom 2 första. Vi spelar 3 dagar i veckan mellan 20.00-23.30.

OnTopic: Ska personligen skaffa en dosa för är inte allt för ovanligt att folk blir av med sina konton och visst, kanske är slarv från dom men man är endå säkrare med en dosa! Vill inte att mina xxx timmar av slit ska försvinna så självklart köp!

Medlem

annat var det pre-tbc då vi i core tog naxxramas ! ^_^ epic 40man raid! Kel thuzad var inte o leka med


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Martyzx:

Pengar pengar pengar Blizzard gör allt för PENGAR

Mindre än 60kr? Kom igen, hur mycket tror du det går i vinst? Och hur många tror du de kommer att sälja på den mässan?

Skrivet av TMO_KOTOR:

Underligt att folk fortfarande ältar det där spelet. Hur kul är det egentligen att göra samma sak om och om igen.

Underligt att folk fortfarande ältar om det där spelet. Hur kul är det egentligen att klaga på samma spel om och om igen?

Verkar som en riktigt bra ide om man inte orkar memorisera krångliga lösenord. Sen är väl en sådan dosa också lite av en kul "geek" sak som man kan pilla med. Skulle nog köpt den om jag varigt där. Mest för att det är en kul sak.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Pengar, dumhet och allt,, ett stort steg mot ett tråkigt warcraft dominans på online marknaden....

Medlem

Oavsett vad man tycker om WoW borde man se att det här är en riktigt bra idé, det finns firmor i kina som faktiskt tjänar pengar på att stjäla WoW konton och strippa dom av allt dom äger, vilket inte direkt är skoj när spelaren har spenderat oftast flera hundra, om inte tusen timmar på hans karaktärer.

Och angående priset, seriöst en 50 lapp ungefär, det kan man ju få ihop av att leta småmynt på skrivbordet.

Gillar även folk som säger att Blizzard är giriga, som om dom är det enda företaget som vill tjäna pengar! Finns inte ett enda företag i världen som inte skulle göra samma sak som Blizzard gör i sin position, det finns dock väldigt många företag som skulle ta mer betalt(Sony Online tex. tar betalt för vad WoW patchar in gratis).

Nej, WoW hatet börjar bli rätt tröttsamt, väx upp - du är inte tuff eller unik för att du inte gillar Warcraft, det enda du är - är någon som inte gillar Warcraft, synd för dig

Inaktiv

smart och billigt, dom kunde lika gärna tagit 300SEK (tänk MS dosa, EA dosa)

Vore ännu bättre om denna dosa kunde användas till fler mmos

Medlem

Detta är bra initiativ från blizzard. Jag vet flera som fått sina konton hackade genom keyloggers. Så alla ni som säger bara ni väljer ett säkert lösenord så är det inga problem har FEL. Med tanke på hur mycket tid folk lägger ner på detta spel så är det en mycket bra ide.

Och kommentaren om att blizzard gör detta för pengars skull, ge dig. De tjänar inte mycket på det, de försöker, som andra skrivit, höja säkerheten för sina spelare.

Medlem
Skrivet av Meshii:

Få av alla "pro" guilds har klara allt än.. Många top guilder i alla realmer har iaf 1 till 2 bossar kvar i sunfire som var den sista instancen. Det är detta som håller spelarna kvar inte skitmiljön som casuals lallar runt i ^^

Fast att vara med i en sådan raid guild tar tid... massa tid minst 5 - 6 timmar om dagen i 5 - 6 dagar i veckan plus att samla ihop pots och annan boost skit som krävs för att följa med +/- 10 timmar i veckan eller så köper man guld :S

Lirar själv i en guild som tagit 4 bossar i sunWELL, 3 raid i veckan 4timmar/gång, pots etc tar en timme i veckan att få ihop.

Medlem

Antar att kontostölder är mer än knappt förekommande då, annars hade man knappast utvecklat detta...

Medlem
Skrivet av Martyzx:

Pengar pengar pengar Blizzard gör allt för PENGAR

välkommen till VERKLIGHETEN.

Medlem

Är väl en helt okej grej. Synd att den inte kom med i boxendå man köpte spelet!

Medlem
Skrivet av Martyzx:

Pengar pengar pengar Blizzard gör allt för PENGAR

Klart de gör allt för att få pengar? Varför ska man INTE göra något som kan ge en pengar?
Tänk lite för fan.

Medlem

En sådan vill jag ha till mitt steam acc !!! Om det nu kan tabort hackadeacc så vill jag att Valve fixar det te sitt steam ..Blivit av med 2 ACC och blivit bannad från VAC servar : (


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

vad i helvete, jag visste inte att fz var fyllt av jobblösa människor. Iof så är väl WoW det...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

annat var det pre-tbc då vi i core tog naxxramas ! ^_^ epic 40man raid! Kel thuzad var inte o leka med

Håller med, kändes ltie jävla sletet att börja om från scratch efter man knäckte naxx


signatur

P.L.U.R

12
Skriv svar