Tom Clancy's H.A.W.X.

Robot
Tom Clancy's H.A.W.X.

Tom Clancy-serien ska bli med flygspel och tillskottet i familjen är i högsta grad planerat. Tom Clancy's H.A.W.X. är spelet som tar Clancy-namnet till nya höjder.


Medlem
Förhandstitt - Tom Clancy's H.A.W.X.

to..... much...... arcade... X|

Medlem

Du kan vara arkade.

Kommer smeka er alla med mina viggen plan lolcats.

Medlem
Skrivet av Katana:

to..... much...... arcade... X|

Lugn lugn, alla sim fans inkl mig kommer få njuta av IL2 Sturmovik på konsol i början av nästa år. Så håll ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

35, 37, 39... Jag är kär. <3

Medlem

Kan säkert bli underhållande.

Medlem

Kan nog bli riktigt bra, men ser fram emot Il-2 Sturmovik bra mycket mer.

Inaktiv

Tycker att bilderna är autentiska med spelet :

Ace Combat 6 - Fires of Liberation ! :S

Eller vad tycker ni?

Ska kanske köpa en Yoystick eftersom man behöver en snart

Nejmen det ska bli roligt att se iaf

Inaktiv

1) Hur är känslan i spelet, jämfört med t.ex. Ace Combat?

2) Hur är storyn berättad i singleplayer? -- Vad handlar storyn om?

3) Har man några valmöjligheter, kontroll över singel-kampanjen?

4) Det skall tydligen vara i samma universa som TC Ghost Recon, men hur rättfärdigar de att man får flyga och välja så många olika plan? Är inte man del av USAF?

För övrigt så låter det mer intressant nu än när jag såg premiär trailern, vilket sög rätt hårt.

Medlem

Jag har alltid tyckt att flygsimulatorer är alldeles för komplicerade för mig. Dock har jag alltid haft känslan av att multiplayer skulle vara helt överlägset i flygspel. Har provat en gång för en massa år sedan... Airfix Dogfighter!:D Där man behövde slå in IP-nummer till servern och sånna där roliga saker! Det var kul, dock fick vi det bara att funka en gång. =(

Jag längtar efter demot!

Medlem

Undra om det blir som att flyga i bf2..
För det är ju inte för svårt men endå inte för lätt...
Hoppas bara att det inte blir som Ace Combat 6.. för det va ju inte as kul..
Joystick ftw..

Medlem

dåligt sugen man blir! och ja man får hoppas att det inte blir en ace combat 6 replika. Sen hoppas jag även på att dom lyckas få med en gnutta känsla av att man ligger å pressar i mach 2 etc, för det är nog en ganska säregen känsla. bonjorno de tutti ciao!

Medlem

Tycker spelet ser i princip lika löjligt ut som ace combat med 3463463 missiler överallt på de flesta bilderna. Ett demo skulle ju vara nice innan man dömmer för mycket. Ace Combat var ju brutalt tråkigt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

MFC
Medlem

groteskt snygg grafik.. så här snyggt får det inte vara i realtid för då bådar det inte gott för mig..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Glad nyhet att Gripen är med, i första listan som kom ut så va bara viggen och draken med.

Medlem

...från "markburna" fiender...?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Katana:

to..... much...... arcade... X|

Lugn lugn, alla sim fans inkl mig kommer få njuta av IL2 Sturmovik på konsol i början av nästa år. Så håll ut.

Ehw Redmacarne,

Simulatorer hör hemma på PC där även alla riktiga piloter ;), IL2 serien är ju lätt den mest lyckade och jao sweet att det kommer en console version.

Men den kommer ändå vara 100 gånger mer arcade än PC versionen eftersom det är omöjligt att göra en komplicerat sim på console.

Jag ser mer fram emot uppföljaren te IL2 på PC:
Storm of War : Battle of Britain

Kommer sopppppaa mattan med allt precis som il2 gjorde

Medlem
Skrivet av zauii89:

Simulatorer hör hemma på PC där även alla riktiga piloter

Riktiga piloter hör väl ändå hemma i luften? Tycker HAWX verkar skitballt, och om de är minst lika skoj som Ace Combat 6 så kommer de bli helt underbart.

Medlem
Skrivet av taah:

4) Det skall tydligen vara i samma universa som TC Ghost Recon, men hur rättfärdigar de att man får flyga och välja så många olika plan? Är inte man del av USAF?

är inte alla Tom Clancy-spel i samma "universum"?

För att svara på din fråga: i single kanske man bara kan välja amerikanska plan medan man kan välja en massa andra i multi (om de finns med?) och/ eller i arkade-mode (igen, om de finns med)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Mahone:

Riktiga piloter hör väl ändå hemma i luften?

hah, den var bra

Nä, jag sitter och väntar på IL2-uppföljaren, som jag alltid glömmer bort namnet på, samt Black Shark.. typ tidernas mest avancerade stridsflygsim? Ska bli ruggigt kul att få flyga lite helikopter med 6dof-trackIR

Medlem

Med tanke på studions tidigare verk så är jag skeptiskt tills jag fått smaka på ett demo. Men gillar arkad flygare så förhoppningsvis blir detta bättre än smörjan de gjort tidigare.

För er som inte vet så har samma studio tidigare gjort Blazing Angels spelen. Som aldrig var bättre än nästan mediokra.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser väldigt snyggt ut, så länge det är bra flyt, jämn skärmuppdatering och en intressant singleplayerkampanj så är jag redo att köpa det. Skulle gärna vilja ha en sjysst flygsimulator till 360'n.


signatur

.slanger

Medlem

Tycker det verkar grymt faktiskt. Hoppas slutprodukten blir bra bara!


signatur

Intel C2D E6600 - Antec P182B - Zalman 600W Silent - GeForce 8800GTS 640 MB - Corsair Xtreme 4GB - Samsung Spinpoint 500GB Silent

Medlem

Vart var länken "kommentera artikeln"?

Nåja... det ser riktigt lovande ut. Och roligt som en clown.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

ser ju skitballt ut

Medlem
Skrivet av Kimpur:

...från "markburna" fiender...?

Ja, dom bärs väl ändå upp av marken?

Spelet ser ju trevligt ut, kanske man får ta och testa när det väl kommer ut (om inte bara då för att kunna flyga Viggen, Jas och Draken då) ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

hoppas detta blir bra!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Aldrig varit intresserad av flygspel men detta ser mäkta intressant ut

Om detta spelet blir lika bra och välgjort som nästan alla andra Tom Clancy's spel har varit så måste jag nog bara testa detta... fast ska nog införskaffa en såkallad "joystick" eller vad det nu heter... annars tycker jag nog det känns lite tafatt att spela detta på PC


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Inaktiv

Det ser ju sjukt AWESOME! älskar flyg spel hoppas det blir fett:D


signatur

MikeWilderâ„¢

12
Skriv svar