Guitar Hero World Tours gitarr presenterad

Robot
Inaktiv
Guitar Hero World Tours gitarr presenterad

Skönt o höra att de gamla gitarrerna fortfarande kommer funka:) Riktigt cool gitarr i o för sej så de kanske blir ett köp av den gitarren också lite senare


signatur

Where's your crown King Nothing?

Inaktiv

Gött! Köper nog bara spelet då.

Medlem

Ser grymt ut! Blir ett köp för mig med.

Medlem

Mmmmm, sunburst

Medlem

Vet inte varför men har aldrig gillat sunburst =/. Ingen aning om varför, har trots allt en gitarr som är i sunburst. Favoriterna är helt klart matta gitarrer, typ Les Paul goth, mums :heart:.

Medlem

Såg snyggare ut än den till GH3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte för att jag bryr mig om gitarr längre IMO trummorna, men verkar ändå kick ass

Inaktiv

Söt modell, synd bara att den är sunburst..


signatur

"He is truly a gift from heaven
whatever he touch's turns to gold"

Medlem

Gh3 guran är ju riktigt nice, faktiskt. Känns som man behöver känna på detta och på Rockband, så jävla idiotiskt att de var tvungna att gå skilda vägar och muppa upp det för konsumenten

Flakmonkey
Skrivet av xhosa:

Gh3 guran är ju riktigt nice, faktiskt. Känns som man behöver känna på detta och på Rockband, så jävla idiotiskt att de var tvungna att gå skilda vägar och muppa upp det för konsumenten

Utan konkurrensen hade vi troligen aldrig fått se flera instrument utan bara nya guitar hero... Det är bra med konkurrens, det som driver utvecklingen framåt.

Har en i purpleburst o den är fortfarande skitsnygg


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

nice!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Blir ett solklart köpt för mig. Någon som har ett hum om priset?

Medlem

Hyffsat snyggt med sunburst, snyggare än de gamla gitarrerna iaf IMO. Skulle vara ännu mer najs med en Les Paul Custom med Cammo Bullseye (kör med det i GH3, så snyggt och tufft! )

Edit: Blir nog ett köp om det kommer till PC.


signatur

Korvspad.

Medlem
Skrivet av Zimens:

Blir ett solklart köpt för mig. Någon som har ett hum om priset?

Det skulle bli lite dyrare än rockband vad jag har hört, och rockband skulle väl kosta runt 2400:- ?

1
Skriv svar