Ny film från BiA: Hell's Highway

Robot
Medlem
Ny film från BiA: Hell's Highway

snyggt,, riktigt snyggt,, men för o vara liiiite realistisk i tanke så tyckte jag vissa av explosionerna var lite överdrivna :/
Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Medlem

Ser så tecknat ut

Medlem

Ser awesome ut, kan knappt vänta

Medlem

Det ser skoj ut, får man väl köpa om man får en slant till övers. Till PC också tack gode gud!

Medlem

Verkar bli ännu mer intressanta strider denna gång tack vare fysiken.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Sånt har man vetat länge

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Sånt har man vetat länge

Vetat vad?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

snyggt,, riktigt snyggt,, men för o vara liiiite realistisk i tanke så tyckte jag vissa av explosionerna var lite överdrivna :/
Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Ser riktigt bra ut, gillade dom andra BIA liren.
Tycker också att dom flyger väldigt mycket av en vanlig granat.

Medlem

Fan va snyggt det är I waaant now!

Medlem

vem fan tar skydd bakom ett trä staket...dåligt gjort, riktigt kasst!

Medlem

Ser ganska trevligt ut, men alla dessa spel med förstörbara skydd och kulor som ska gå igenom material måste ta och rycka upp sig när det gäller metall. Av någon anledning så har alla spelutvecklare fått för sig att minsta lilla metallbit gör att det är 100% skottsäkert. Som t.ex. "sheetmetal", bilar etc.

Men det blir nog ett köp till xboxen, med coop kan det ju inte gå fel...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Varför ha tredjepersonsvy när man tar skydd? Det förstör all inlevelse.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Nej, och det gör dom inte idag heller.

Medlem

Sätta en femma på att det ser bättre ut än vad det är.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Stör mig också på tredjeperson vyn men antar det kunde varit värre. Är det bara jag som tänker på Total War när jag hör ljudet 0.43?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av ForrestFox:

Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Nej, och det gör dom inte idag heller.

Aha! Fast jag trodde att alla visste att granaterna mognar med tiden och sedemera exploderar kraftigare desto äldre de är. Eller exploderar WW2-handgranater mer i morgon, om en vecka eller om ett år? Förvirrande.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

vem fan tar skydd bakom ett trä staket...dåligt gjort, riktigt kasst!

Äsh det är väl upp till var och en?, Folk lär ju helt klart gjort det lite överallt, det är precis som o säga vem fan tar skydd bakom en HedgeHog på Omaha beach?, Inte mkt skydd där men det var vad som fanns och man försökte gömma sig / inte bli träffad.

Angående granaterna är de överdrivna i 90% av krigsspelen men det är ju för att det ska bli lite roligare.

Red Orchestra har bra granater, där flyger man inte hur som helst osv, riktigt bra gjort.

Fysiken som någon nämnde ovan blir intressant, men det är väl knappast det som lockar mig, fanns ju redan i 1an. Hoppas bara på ett riktigt grymt ww2 spel.

Inaktiv

Fasen är det tredjeperson för? Hoppas att det inte används till MP iaf...

Inaktiv

#18 tredjeperson när man är i "covermode" inte annars.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem
Skrivet av Hank:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av ForrestFox:

Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Nej, och det gör dom inte idag heller.

Aha! Fast jag trodde att alla visste att granaterna mognar med tiden och sedemera exploderar kraftigare desto äldre de är. Eller exploderar WW2-handgranater mer i morgon, om en vecka eller om ett år? Förvirrande.

!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Picket fences are for vegetables"

Medlem
Skrivet av Hank:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av ForrestFox:

Exploderade verkligen WW2 handgranater sådär kraftigt?

Nej, och det gör dom inte idag heller.

Aha! Fast jag trodde att alla visste att granaterna mognar med tiden och sedemera exploderar kraftigare desto äldre de är. Eller exploderar WW2-handgranater mer i morgon, om en vecka eller om ett år? Förvirrande.

Seriöst, du får börja hänga lite mer på wikipedia så du får lite vettiga källor på din information.

Men du är väl medveten att det finns spräng ämnen som måste "mogna"? T ex sånt man använder vid att spränga berg. Så även om du försökte vara rolig så fallera hela ditt skämt på din okunskap.

Och nej, jag är inte seriös hehe men det finns faktiskt sprängämne som blir mer "potent" med tiden eller måste "mogna"

Medlem
Skrivet av Hannu87:

vem fan tar skydd bakom ett trä staket...dåligt gjort, riktigt kasst!

Det finns något som kallas för att "minska målbilden". Är du bakom ett staket har du delvis bättre stöd för vapnet, och sen bryts din helfigur upp så att det blir svårare för fienden att träffa.
Det är inte ett skydd, men det skyler dig och minskar fiendens träffchans någotlunda.

Hmm... Och dessutom måste jag säga ROFLCOPTER åt handgranaterna. Om de nu ska smälla sådär, kunde man inte ha kastat satchel charges på en gång eftersom det verkar vara vad de använder?

Medlem

sweeet


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Alesi09:

Sånt har man vetat länge

Vetat vad?

att staket går sönder det var ju med i första trailern:P

Medlem

Riktigt snyggt, blir ett köp!

Medlem

Ser sjukt stelt ut.

/gravity 100

Medlem

ser ju bara för sjuk najs ut

BeW
Medlem

Nice!:D Det ser riktigt sweet ut ju:) aja ska bli kul o se hur det blir sen när det kommer ut....

12
Skriv svar