Ny film från BiA: Hell's Highway

Medlem

*Längtar*


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Staket som skydd/skyl är nog det absolut sista alternativet i strid.. ja.. förutom GRÄSSTRÅN då. Det var oroväckande många som gillade det skyddet.

Märkligt....


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

fy fan va nice

längtar

Att ta skydd bakom ett trästaket kanske funkade på 1800-talet när man använde laddstake knappast med modernare vapen såsom "boltaction". En liknande situation under WW2 skulle soldaten garanterat valt att slänga sig direkt på marken inte huka sig bakom ett trästaket. LOLS


signatur
Medlem
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Alesi09:

Sånt har man vetat länge

Vetat vad?

att staket går sönder det var ju med i första trailern:P

Jaså, då fattar jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gillar man ww2 fps så kommer detta att bli ett favvo spel, jag vet att jag kommer att spela detta tills mina fingrar blöder.

DET LÄR BLI GRYMT!!!!!!!

Medlem

Sedan när har en handgranat fått en hel hög med sandsäckar och människor att flyga i luften? Realismen i detta spel har totalt försvunnit, nu är det en arkad shooter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Konstig Grafik, Såg lite ut Som TF2 O.o

Medlem

Såg riktigt bra ut!

Inaktiv
Skrivet av Wobbler!:

Konstig Grafik, Såg lite ut Som TF2 O.o

Du måste ha fel på ögonen, eller så har du lirat för mycket TF2.

Men iallafall jag längtar tills det här kommer

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Att ta skydd bakom ett trästaket kanske funkade på 1800-talet när man använde laddstake knappast med modernare vapen såsom "boltaction". En liknande situation under WW2 skulle soldaten garanterat valt att slänga sig direkt på marken inte huka sig bakom ett trästaket. LOLS

AMEN.

Återigen är det för att minska målbiten , eftersom de var miljoner av soldater som deltog i kriget lär många strider ha involverat lite skydd.

Sluta vara så petiga, klart som fan att det inte var första prioritet på skydd men man tar det man har.

INGET absoult inget orealitsitk med att försöka gömma sig/dra bort fire genom att vara bakom ett trästaket... bättre än inget alls.. precis som att slänga sig i gräset. Jag tror ingen förväntade sig att grässtrån skulle skydda om de kom en kula genom skiten.

Det är inte mycket till skydd men det både förvirrar och försvårar för fienden, har man inget annat val så vafan gör man.

Däremot om fienden inte ens upptäckt dig ännu då spelar det absoult *INGEN* roll vad du gömmer dig bakom... wieee jag som försöker förklara verkligheten i ett nötskal.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Att ta skydd bakom ett trästaket kanske funkade på 1800-talet när man använde laddstake knappast med modernare vapen såsom "boltaction". En liknande situation under WW2 skulle soldaten garanterat valt att slänga sig direkt på marken inte huka sig bakom ett trästaket. LOLS

AMEN.

Återigen är det för att minska målbiten , eftersom de var miljoner av soldater som deltog i kriget lär många strider ha involverat lite skydd.

Sluta vara så petiga, klart som fan att det inte var första prioritet på skydd men man tar det man har.

INGET absoult inget orealitsitk med att försöka gömma sig/dra bort fire genom att vara bakom ett trästaket... bättre än inget alls.. precis som att slänga sig i gräset. Jag tror ingen förväntade sig att grässtrån skulle skydda om de kom en kula genom skiten.

Det är inte mycket till skydd men det både förvirrar och försvårar för fienden, har man inget annat val så vafan gör man.

Däremot om fienden inte ens upptäckt dig ännu då spelar det absoult *INGEN* roll vad du gömmer dig bakom... wieee jag som försöker förklara verkligheten i ett nötskal.

Ord!

och sen när har man blivit petiga på handgranater?

Skulle det kännas kul att kasta en handgranat mellan 5 pers och det blir en liten *puff* och alla bara ramlar ner på marken?

Det är ju chockvågen och granatsplittret som dödar. Och då kommer man ju bara få fram djävulsflinet om dom flyger lite också.

12
Skriv svar