Unreal Tournament III till Xbox 360 plåtat

Robot
Inaktiv
Unreal Tournament III till Xbox 360 plåtat

Det här blir väl ett inköp när priset ligger lågt sen!

Skönt att vi får tillägg iaf eftersom vi har väntat x)

Medlem

Kanske blir av att köpa. UT3 på PC sög ju rätt hårt, men det kanske känns bättre på konsoll. Speciellt när det inte heller går att fuska...

Och splitscreen? Hade inte PS3 det? Det är 70% av glädjen med ett konsol-fps.

Medlem

Fördelen med Ps3 versionen var mus/tangentbord. Kan undra om MS släppert till på den biten.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Fördelen med Ps3 versionen var mus/tangentbord. Kan undra om MS släppert till på den biten.

Tror knappast det kommer fungera med mus/tbord på xbox 360.

Inaktiv

Vad jag ville minnas utvecklade Epic Games Gears of War till 360n och PC, medan UT 3 till PS3 och PC. När jag ser detta tycker jag att de borde fixa GoW till PS3. De sa i en intervju att UT3 skulle bara vara till PS3 och PC men de har inte hållit detta löfte.

Skrivet av Razor Razorsson:

När jag ser detta tycker jag att de borde fixa GoW till PS3.

Haha, troligt när GOW är ett microsoft-spel.

Inaktiv

Ser helt klart bra ut. Men funkar det som konsolspel med bara online-del? Inte lika självklart som till PC i alla fall.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Gött, hemma det där det ska vara då..

Bitter? Nja.

Medlem
Skrivet av Nolite:

Ser helt klart bra ut. Men funkar det som konsolspel med bara online-del? Inte lika självklart som till PC i alla fall.

Finns visserligen en help SP-kampanj att spela med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Razor Razorsson:

Vad jag ville minnas utvecklade Epic Games Gears of War till 360n och PC, medan UT 3 till PS3 och PC. När jag ser detta tycker jag att de borde fixa GoW till PS3. De sa i en intervju att UT3 skulle bara vara till PS3 och PC men de har inte hållit detta löfte.

Ja, usch -- fy på dem som inte "håller sitt löfte" att inte släppa till 360 och tjäna ÄN MER pengar. Inte deras fel att inte Sony har råd att betala för exklusiv titel.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar