Race Driver: Grid

Inaktiv

Jävligt mysko körning indeed.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av ptr:

varför kommer inga konsolspel med splitscreen längre? JÄVLIGT idiotiskt skulle jag vilja säga.

Grafik är allt. pengar är allt. Dom ger fan i vad du vill ha. Dem gör det lätt för sig?

Spelet är FAN så kul. Skit skum styrning men det kan jag leva med. Att det sedan itne funkar på min dator om man itne kör på very low är en annan sak


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

3 miljoner och 9 i kombo har jag fått som bäst på Drift, attans så svårt innan man lär sig.. Bästa drift bilen är Subaru impreza vilket är lite överraskande kanske, men så är det.

Medlem

sjukt skön körkänsla imo

Medlem

I samma anda de kanske kan släppa ett RTS där minimap saknas och det bara går att markera en enhet i taget, eller kanske ett FPS där siktet far omkring okontrollerat.

Så länge de har rejält med explosioner och enheter/spelare som studsar in i varandra så är det ju jätteroligt! Hi hi hi, haahha omgrofl!!111oneone

Tycker den sortens argumentering förs för Grid här.


signatur

"White Obama Wants You!"

Om det är ett bil spel jag skulle vilja testa är det nog detta... verkar as skönt... men om det är mysko kör känsla vet jag ej...


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

Jag har maxat 60 mille på drift banan okutama på 3 varv=D

Grymt jävla sjukt kul spel! Bättre än sex!^^

Inaktiv

hej. jag har precis skaffat race driver grid och nu när jag ska köra så blir det ingen fart på bilen. den går i 80 max. något tips hur man kan göra så den går som vanligt??

123
Skriv svar