Uwe Boll svarar på namninsamlingen

Inaktiv

Kan säga att jag helt ärligt gillade Alone in the Dark. Har dock inte sett Postal ännu, men på "trailersen" så verkar den rätt underhållande.

I mitt tycke så är hans största problem att hålla filmer intressanta. Känns som han fokuserar på helt fel saker.

Men förstår inte varför folk ska få han att sluta göra filmer, är faktiskt inte svårare än att sluta titta? Sen 50% av alla som hatar han gör det för att andra hatar han. Jag hatar nästan alla Beck filmer men inte hatar jag Kjell Sundvall för det. Jag låter helt enkelt bli att titta på filmerna.

Nej låt Uwe vara ifred, låt bara bli att titta på hans filmer istället.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

alla hans filmer e inte dåliga.

Alone in the Dark tyckte jag var hellt okej och postal verkar hel festlig.

Ps.
Håller med ovan. Titta inte om ni inte gillar dem. Inte fasen tittar jag på dåliga filmer bara för tittandes skull. Antingen gillar man eller inte.

Skrivet av bleak:
Skrivet av dofilusåkaffe:

dofilusåkaffe + Uwe = sant

;p

Jaaaa meee Arnol....i mean UUWWEE BOOLL 8)


signatur
Medlem

Uwe Boll for president!!


signatur

Jäh..

Medlem

Så jävla feeell

Inaktiv

alla ni som tycker att det är fel, gå in o skriv på listan som inte vill att han slutar;

http://www.petitiononline.com/ub221965/petition.html

Freedom!!!

Medlem

"Ja, killen har uppenbarligen inga dåliga tankar om sig själv."

sa sant som det var sagt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Det här blir bara bättre och bättre:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av cromster:

varför bry sig? gillar man inte filmerna så ser man dem heltenkelt INTE. Svårare än så är det väl inte? Tittade på den där dungeon siege. Var väl inte den bästa filmen jag sett. Men jag blev lite smått underhållen en stund.

Man blir tvungen att bry sig, för om han köper filmlicenser till en massa jävla spel så förhindrar han att andra mer seriösa filmproducenter kan köpa samma licenser och göra bra filmer.

Medlem

haha, har aldrig hört någon kalla sig själv för geni förut och verkligen mena det. villken snubbe alltså.

Inaktiv

Haha fan vad han äger! Men han driver ju totalt med er, folk verkar inte fatta det. Han ligger säkert i sängen och vrider sig av skratt om kvällarna. Killen har självironi, inte högmod.

Medlem
Skrivet av Tuppis:

Haha fan vad han äger! Men han driver ju totalt med er, folk verkar inte fatta det. Han ligger säkert i sängen och vrider sig av skratt om kvällarna. Killen har självironi, inte högmod.

Jag är inte så säker på det, han brukar gapa såhär så fort han får kritik.. Han har ju blivit osams med reportrar osv.

Möjligt att han "spelar" men jag tror inte det, det vore inte så strategiskt att låtsas vara en idiot bara för att man själv och möjligen sina närmaste ska kunna skratta åt det.


signatur
Medlem

Vad är värst, dåliga spel på bra filmer eller dåliga filmer på bra spel?

Medlem

Uwe Boll är värst. Värre än pesten och HIV. (kanske inte men nästan iaf)

Medlem
Skrivet av MKultra:

Möjligt att han "spelar" men jag tror inte det, det vore inte så strategiskt att låtsas vara en idiot bara för att man själv och möjligen sina närmaste ska kunna skratta åt det.

Om han bara "spelar" idiot så borde han satsa på en karriär som skådespelare istället för Producer/Director.

Medlem

Fattar inte var han får pengar till att göra alla dessa skräp-filmer. Måste finnas en otroligt excentrisk miljardär som pytsar kulor åt honom så fort han piper till.


signatur

In war, truth is the first casualty

Skrivet av Juggernawt:

Fattar inte var han får pengar till att göra alla dessa skräp-filmer. Måste finnas en otroligt excentrisk miljardär som pytsar kulor åt honom så fort han piper till.

lol han har ju sagt naziguld


signatur
Inaktiv

Shit, kolla andra klippet han har: "Uwe's message to all Boll haters". Han är konstig, svarar till alla. Det sista han säger: "if you write to me, don't write me with your fucking nickname write your real name and address so I can track you down and rip you apart."


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skrivet av Tpiom:

Shit, kolla andra klippet han har: "Uwe's message to all Boll haters". Han är konstig, svarar till alla. Det sista han säger: "if you write to me, don't write me with your fucking nickname write your real name and address so I can track you down and rip you apart."

haha kyligt. Finns inte många som honom. Men han låter nästan som en gammal kompis jag har.


signatur
Skriv svar