Vapen i The Sims 3?

Medlem

hur ska man med hjälp av SIMS lära sig använda vapen på ett vettigt sätt?!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

haha. hade det vart så så hade jag döda dom iriterande grannarna å kompisarna som bara går in i huset..


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Skrivet av Gullet:

Dagens April skämt?:|

Första var att Frank Zappas dödsbo har säkrat bokstäverna F och Z, så dessa bokstäver kunde under en kort tid inte skrivas


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

HAHAHAHAHA!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem
Skrivet av PaZ:

Many video games of today contains firearms, but almost none of them take the the risks into account. Video games provide an excellent opportunity to learn our beloved children how to operate firearms in a safe way. NRA therefore thinks that Maxis and Electronic Arts should include small firearms in the video game The Sims 3. All Americans - young and old - have the right to defend themselves!

Det mittersta är förhandlingsbart, men inte de andra två felen. Om ni rättar dem så är det kanske fler som går på det
För övrigt så får jag fortfarande inte skriva "f", trots att jag klickade på länken i den andra nyheten. Jobbigt att behöva kopiera in all text från anteckningar

Du missade contain. Yay för oss besserwissrar

Väntade mig ett aprilskämt, så jag vet inte om jag hade gått på det här oavsett nivån på grammatiken. Men det är sant att The Sims behöver fler pickadoller ^^


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

skulle vänta då på moddad version som säkert skulle släppas där man går runt o skjuter sönder alla=P

April April btw

Inaktiv

i got rickroll'd :(((

Medlem

Bara jag som seriöst övervägde att börja spela Sims för ett tag?

Medlem

Mysko


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

QRT
Medlem

haha gick på skiten

MFC
Medlem

LOOOOOL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

1 april skäämt

Medlem

Haha, den var bra!


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

aprille!


signatur

Meep!

Inaktiv

bästa idag


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

Damn dirty apes!

Medlem

oh, trodde på den , var i helvete går jag bakåt när jag skriver bokstaven som är eter E i alabetet??? va aaan äre här?!!!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

satan vad blåst jag blev :'(

GG

Medlem

haha min första rickroll, damnit


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

HAHAHAHAHAHA!

Medlem

Den här och Sid Meiers Kina var nog dom bästa idag


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

bullshit,

Usas problem är att de tror varje gång någon blir skjuten skulle , den som blev skjuten själv hatt ett vapen , vilket resulterar i att de tycker alla ska gå runt me vapen så de kan skydda sig... mm känns väldigt säkert om alla springer runt me bössor speciellt när man vet att vissa resonerar som idioter.

Medlem

hahah var ju rätt bra ;P


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Medlem

Patetiskt


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

hehe najs aprillskämt=) men de kanske hadde gjort serien rolig=P

Skrivet av IceMan:

oh, trodde på den , var i helvete går jag bakåt när jag skriver bokstaven som är eter E i alabetet??? va aaan äre här?!!!

Hände mig med lol trodde det var fel på mitt tangentbord eller nåt. Verkar ju funka nu iallafall.


signatur
mis
Medlem

"Ska det vara så här?"
Sverker, programledare för Plus


signatur

etqw?

gnu
Medlem
Inaktiv

haha den gick jag på

Inaktiv

Bilden med gubben som har en m4 och GL kommer väl från BF2-modden Nations at war?

123
Skriv svar