Tredje världskriget filmat

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Kan lova att det handlar om nårra jävla terrorister som tänker bomba sönder jorden.

hmmm, ja dom har ju USA med, dom brukar ju slåss mot terrorister. Men sen vet jag inte rikigt om man kan klassa EF eller Spetsnaz som terrorister...

och nej, jag stavade inte fel på EF men kanske på Spetsnaz:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

GAAAH! Tycker verkligen inte om trailers som inte visar nån gameplay... Detta visar inte överhuvudtaget något om själva spelet... kan lika gärna va ett spel om hur man ska bygga upp det igen (men nu är det Tom Clancy så jag natar att det är nåt smyga och döda tillsmammans eller ensam så omänskligt som möjligt... älskar det!).

Gamplay>Scenematics

Skrivet av Kehldon:

Blir så besviken på upplägget "vi stället upp på var en sida av fotbollsplanen", inga krig utkämpas så sedan 1600 talet.

Hade varit coolt om spelet kunde tagit efter RedStormRising lite iaf..

Man krigade så tills runt mitten av 1800 talet.


signatur
Medlem

Wic kopia ja... Men i övrigt var ju presentationen riktigt bad, alla units står helt stilla och skjuter

Medlem
Skrivet av woxman:

Vilken kunskap det finns i kommentarerna!? Battlefield första nutidskrigsfps??! Endwar en WiC-kopia? Kan inte se något som Endwar gör likt med WiC förrutom att båda är RTS-spel. Endwar är ju för fan röststyrt!

This just in! Wic kommer också ha röststyrning. Återstår väl att se hur mkt dock.

http://www.massgate.net/read.php?3,178561

12
Skriv svar