Koch Media ger ut S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Robot
Medlem
Koch Media ger ut S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Riktigt vackert. Jag väntade 3 år på det första, hoppas jag slipper vänta så länge till på den här.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jao hur ska detta gå..

Medlem

Klarade ut det men har fortfarande ett visst sugen att spela igenom det igen. Intressant spelvärld - synd bara att det kunde gjorts lite bättre. Hoppas att dom inte gör samma "misstag" med denna del.

Medlem

Åh vad jag längtar. Tyckte STALKER var otroligt uppfriskande och kul att spela. Tycker det var det mest intressanta som hänt FPS-genren på ett bra tag.

Men som sagt, hoppas man slipper vänta.

Inaktiv

UP YARRS THQ! Så går det när man missunnar utvecklare och fanbase.

Dock står det lite galet i artikeln:
"Överraskande nog är det inte THQ som gav ut originalet"
borde bli:
"Överraskande nog är det inte THQ som ger ut uppföljaren"
eller
"THQ - som gav ut originalet - ..."

herregud vad petig jag blev nu då.. nåja, tack för nyheten, välkommen åter!


signatur
Medlem

Ja tack äntligen. Det vart ju THQ som till stor del gjorde så att Stalker blev försenat så pass somd et blev för de var tvungna att "spara".


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Bra, bort med THQ...

Inaktiv

Vet inte hur många ggr jag har klarat STALKER SoC eller hur många ggr jag har startat om bara för att det så förbannat kul att börja med ingenting. En gång struntade jag i det första uppdraget bara för att inte få någonting gratis i början. Hittade efter ett tag en död bandit med en Makarov PM med lite skott och bandage. Efter det rullade det så sakta på.

Kort sagt, STALKER SoC är ett spel helt i min smak och uppföljaren får gärna komma så snabbt som möjligt eftersom jag faktiskt har börjat tröttna lite även om jag varierar mig med en hel del moddar.

Medlem

ser inte übersnyggt ut men om de fått till miljöerna lika bra som i stalker så.. fifan.. stämningsfullt så det heter duga!

Medlem

Lite kantutjämning på detta så blir det ju fina fisken. MSAA x2 forced FTW, ubersnyggt.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Ser bra ut och hoppas att det är minst lika roligt som stalker soc

1
Skriv svar