Inget onlineläge i Worms: A Space Oddity

Robot
Medlem
Inget onlineläge i Worms: A Space Oddity

lite trist att de inte blir av men antagligen inget jag hade använt iaf


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

jävla muppar.. såg fram emot det här spelet för att det skulle ha "Downloadable content" och "Online play" ... och inget av dom uppfylls..

Medlem

Team17 kan inte det där med grafik o sånt, så det kanske blev för jobbigt att optimera resurser för att fungera laggfritt online?

Så kanske de klagar på Wii hårdvaran? Men det är dem som är kassa.

Medlem

Hur menar du att team17 inte kan något om grafik?

iaf det är synd men får spelet bra reviews o bra betyg av kompisar så blir det ett köp iaf


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Team17 kan inte det där med grafik o sånt, så det kanske blev för jobbigt att optimera resurser för att fungera laggfritt online?

Så kanske de klagar på Wii hårdvaran? Men det är dem som är kassa.

Laggfritt? Det är turordningsbaserat, lagg är inget problem.
Nu blir det inget köp för mig iaf


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Äsch, detta lirar man med polare istället! Kvittar om det inte har online, skulle nog inte spelat det så mkt online iaf..

edit : Lite nya filmer! http://wii.ign.com/articles/845/845431p1.html

Medlem

Meh, Worms är ju som klippt och skuret för onlinespel

Medlem

Worms ska spelas mot varandra framför samma skärm, så spelar ingen större roll. För min del...

ptr
Medlem

de har alltså inte förnyat utseendet ett endaste dugg från spelen som släpptes för typ 10 år sedan?

edit: okej lite, nu ser det ut som om de skulle släppt det för åtta år sedan. jag gnäller inte på grafiken, jag gnäller på skillnaden från worms armageddon eller vad det hette :down::down:

Medlem

worms utseende kan man inte ändra på worms kommer alltid att vara worms ändrar man utseende blir det nått annat trams

ptr
Medlem

på något sätt borde det gå.

Medlem

De två vanligaste inläggen på FZ, om man bortser från allt fanboyeri:

1) "Åh vad utvecklare är knäppa som bara bryr sig om grafik, känslan är allt, noobs!"

2) "Åh vad o-elite grafik det är, vilka noobs!"

Medlem

Jag visste inte ens att Team 17 fortfarande existerade. Tufft. Om det är turbaserat så kan jag förstå tankegången, själv tycker jag det är extremt tråkigt att spela turordningsspel om man inte får stoja litegrann med folk i riktiga livet medan. Iofs finns det ju voicechat nuförtiden

1
Skriv svar