Warhammer Online: Age of Reckoning filmat

Robot
Medlem
Warhammer Online: Age of Reckoning filmat

hehe fett wierd o buggig rulle


signatur

I'm the best around...

Medlem

Grafiken börjar kännas väääldigt gammal nu.

Medlem

fattar inte att de inte lär sig.. känns ju som om de e noll känsla i dedär liret, de borde jobba mer med stridsanimationerna. känns så jävla dumt när folk väntar på sin tur att slå i en strid. sabbar känslan

Medlem
Medlem

Rätt besviken, är visserligen bara beta men borde verkligen se bättre ut(både gameplay och grafik).
Lutar mer åt att skaffa Age of Conan nu istället...men vi får se.

Medlem

Fruktansvärt dåligt klippt trailer.

Medlem

Va i helvete va det jag precis tittade på.....

Inaktiv
Inaktiv

Riktigt illa! Cartoon wow. Säger som proppen "-Go Conan!"

Medlem

Blizzard vet iaf hur man klipper sina trailers..

Medlem

Jag som till och med är ett rejält fan av Warhammer Online tyckte att det där så sunkigt ut. Som många påpekat, värdelöst klippt. Besviken är det första som kommer upp.

Medlem

Var kommer filmen från? Kan inte hitta den på nån officiell sida...
För den är riktigt skabbigt gjord.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Såg långt ifrån färdigt ut och riktigt kasst ut dessutom :S

Medlem

en kommentar om de: conan


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

såg ut som wow....... :-|


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Kom igen nu Warhammer online, step up your game! Vill verkligen att detta spel ska bli bra, men kan inte förneka att det där inte verkade så jättekul. Hoppas det beror på klippningen, dåligt ljud och att det är beta. Ja, det måste det vara. Yes, inget annat. *ber till gamerguden*

Inaktiv

Usch det där såg jiivligt sunket ut >.< Men ajja, troligen ingen officiell trailer för jag hittar den inte på http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php

btw, striderna såg så jävla intressanta ut

Medlem

Riktigt kass trailer. Undrar också om den är officiell? Jag har sett bra mycket bättre gameplay-trailers från Warhammer Online tidigare, är övertygad om att spelet kommer att bli bra.

Inaktiv

Vad kan vi lära oss av denna trailer? Jo att EA gjorde ett rejält stolpskott med denna trailer och att EA Mythic måste jobba mer på ljudeffekterna.

Medlem

tappade änu mer intresse för de här spelet nu
striderna såg piss tråkiga ut blir nog wow något år till

Medlem

Hahaha, precis som jag förväntat mig att Warhammer O skulle vara, djävla skitspel :\

Så djävla synd då jag verkligen vill ha ett bra Warhammerspel, helst mmo... Men men.... Och vadfan handlar dom där blinkande orkerna om? allt blinkar och det är nå djävla fairy-shit som pågår, inte alls som fantasyvärlden ska vara.... gah va less man blir på idioter som får utveckla spel :\


signatur

Johan Pilestedt

Inaktiv
Skrivet av Proppen:

Go Conan!

Det vi nyss såg, såg ju jäääääte intressant ut

Inaktiv

själv har man betan och det är far mycket bättre än wow , ta er alla wow players detta kommer krossa!=)

Inaktiv

Alltså... det där kan fan inte vara en officiell trailer. Här finns alla dom officiella trailerna:

http://www.warhammeronline.com/english/media/video/

Ladda ner och titta på Lightning trailern så får ni se hur sjukt mycket bättre det ser ut nu.

Medlem
Skrivet av Wazz:

Hahaha, precis som jag förväntat mig att Warhammer O skulle vara, djävla skitspel :\

Så djävla synd då jag verkligen vill ha ett bra Warhammerspel, helst mmo... Men men.... Och vadfan handlar dom där blinkande orkerna om? allt blinkar och det är nå djävla fairy-shit som pågår, inte alls som fantasyvärlden ska vara.... gah va less man blir på idioter som får utveckla spel :\

Jag trodde att blinket var spells dom blev attackerade av eller någe? :).

"trailern" såg lite underlig ut, det håller jag med om, men det såg faktiskt lite intressantare ut än vad WoW's PVP sett ut i varje fall.
Warhammer kommer naturligtvis inte kunna utmana wow, och dom försöker ju inte ens göra det. Är väl därför dom kommer ha ett PVP som faktiskt verkar vara roligt

Inaktiv

såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..

Medlem
Skrivet av Jaekae:

såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..

Snälla, 9miljoner människor spelar WoW. Att du tycker det är tråkigt är en sak, men säg det inte som att det är ett dåligt spel


signatur

The truth is out there

Medlem
Skrivet av Tribulate:
Skrivet av Jaekae:

såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..

Snälla, 9miljoner människor spelar WoW. Att du tycker det är tråkigt är en sak, men säg det inte som att det är ett dåligt spel

Jag skulle vilja påstå att PvP:n suger och att klassbalanseringen är kass. Vill du bemöta det? Främst det sista påståendet. Hehe

Inaktiv
Skrivet av Tribulate:
Skrivet av Jaekae:

såg ut som wow fast 100 gånger sämre. Och wow är itn ens bra..

Snälla, 9miljoner människor spelar WoW. Att du tycker det är tråkigt är en sak, men säg det inte som att det är ett dåligt spel

Och Spice Girls slog Mozart på försäljningslistorna. . .

12
Skriv svar