Resident Evil 5-film på Xbox Live Marketplace

Robot
Resident Evil 5-film på Xbox Live Marketplace
Medlem
Resident Evil 5-film på Xbox Live Marketplace

Var hittar man trailen? Har letat igenom hela siden känns det som, men kan inte hitta något.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Läs ordentligt, finns på Xbox Live Marketplace


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Bt
Medlem
Skrivet av kraket:

Läs ordentligt, finns på Xbox Live Marketplace

100kr om du kan visa var "Xbox Live Marketplace" står i nyheten.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Läs på första sidan, underrubriken.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Bt
Medlem

Synd att man inte får någon information om var filmen som nyheten handlar om finns om man har /nyheter/ som startsida. Vilket typ 30% av FZ-besökarna har?


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Owe
Medlem

Nä..
Jag hittar heller ingen film.
Inte heller "Xbox Live Marketplace" på Capcoms Hemsida..
Eller är "Xbox Live Marketplace" nåt annat ställe??

* Förvirrad *

Medlem

wtf?!? vart är den?

Medlem

Har du en xbox360?

Den finns altså inte att tillgå för PC-användare. Det var så jag tolkade nyheten iaf.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Bt
Medlem

Xbox Live Marketplace är en del av xbox 360.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Precis som en del redan listat ut så är filmen endast släppt på Xbox Live Marketplace. Rubriken är ändrad, förhoppningsvis förstår alla nu.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Medlem

gameplay


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Filmen finns här annars.

Medlem

nice jävla trailer! Dock kan man ju undra hur det kommer se ut i media när de sniffar upp att man springer runt och "mördar" afrikaner. Eller man kanske inte kallar dom afrikaner utan urinvånare? hur som helst så tror ja detta kommer skapa rubriker hehe.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

nice jävla trailer! Dock kan man ju undra hur det kommer se ut i media när de sniffar upp att man springer runt och "mördar" afrikaner. Eller man kanske inte kallar dom afrikaner utan urinvånare? hur som helst så tror ja detta kommer skapa rubriker hehe.

Du menar att afrikas urinvånare inte är afrikaner?

<- Förvirrad.

Medlem

^- De första som kallade sig afrikaner var vita som härstammade från europa, så vet ej om man ska använda det uttrycket! teh förtryck hehe

Medlem

tack mill
förbannad snyggt var det, men är det verkligen zombier man slåss mot, såg ut som att dom var mer mänskliga

Inaktiv
Skrivet av MaLiBu:

tack mill
förbannad snyggt var det, men är det verkligen zombier man slåss mot, såg ut som att dom var mer mänskliga

så lite så.

jag hoppas det blir lite mer pussel och mindre action än vad det var i fyran.

ser dock onekligen fint ut.

Medlem

Tyckte de sa, i någon intervju, att de skulle gå tillbaka lite till rötterna med femman. Verkar dock att det blir ännu mer actionorienterat.

Inte för det är något fel på det, döda zombies är alltid roligt och RE4 var ett riktigt bra spel, men jag vill ha mitt puzzellösande också :\

Medlem

ja, såg lite ut som om att dom bara var trötta människor, och vad var det med han warlorden som höll megafonen, man sporrar inte zombies med protest slag ord, detta förvirrar mig, men tycker dom fick in rätta känslan med "totally outnumbered" faktorn.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Skrivet av mill:

Filmen finns här annars.

Gött! Tackar!

Medlem

Synd, verkar bli exakt som 4:an på stirdsfronten. Kan de inte bara byta namn på 4:an och 5:an och skapa det i en ny serie för varken eller av de spelen bör kallas resident evil. Verkar bli lika mycket skjutande som i random fps spel vilket jag tycker suger, ger ju ingen survival känsla alls.

Medlem

resident evil-serien dog med fyran.
missförstå inte nu för fyran var ett väldigt bra spel men för mig var det inte ett "resident evil-spel".
spelet som bäst definerar serien måste vara Resident Evil till GC (remaken på ettan till PS).

Inaktiv

är det jill i slutet tro?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Ser ut att vara so i 4an, alltså inga zombies utan folk som är besatta/övertagna av nå parasit/virus, som nån styr över.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

var inga zombies i RE4 så skulle gissa på att det inte är några zombies i RE5 heller.
och trailer såg riktigt bra ut måste jag säga, äntligen lite gameplay!
bara det blir hälten så bra som RE4 så är det ett säkert köp


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Verkar helt jäkla galet, hur många hjärndöda människor som hellst som kommer mot en samt att de är redigt snabba

RE4 var riktigt ball, får hoppas att detta blir ett höjdarlir det med


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ser väldigt bra ut och väldigt likt 4:an kommer garanterat skaffa detta. Synd att det inte finns zombies som sagt... Un forastero!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av kraket:

Läs ordentligt, finns på Xbox Live Marketplace

Stod då inget om Marketplace när jag läste nyheten första gången.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar