Filmat & fotat: Uncharted: Drake's Fortune

Robot
Inaktiv
Filmat & fotat: Uncharted: Drake's Fortune

Kul att se lite utveckling mellan olika genrer. Såg, som Simon skrev, mycket ut som Tomb Raider. Vid ett tillfälle kastar han sig lite GoW-igt mot en skyddande vägg. Evolution kanske. Ska bli intressant att se vad som händer närmare release med spelet.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Intressant hur vissa delar av spelets grafik var lite småful, medans andra saker var rätt imponerande.

Kommer nog inte skaffa spelet i vilket fall som helst, då jag inte brukar tycka att shooters med äventyrsinslag är så värst roliga.

Medlem

Tomb raider på testosteron!

Inaktiv

Nästan så att man vill köpa en ps3... Nästan.

Medlem

uncharted och heavenly sword gör att man ABSOLUT vill ha en ps3, plus blurayspelarn förstås, underbart för oss som faktiskt betalar för de filmer vi gillar.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

ser bra ut dock är det lite dåligt att gräset inte rör sig när gubben springer där. men visst det är ju inte klart


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av simulacra:

uncharted och heavenly sword gör att man ABSOLUT vill ha en ps3, plus blurayspelarn förstås, underbart för oss som faktiskt betalar för de filmer vi gillar.

amen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ahh ser nice ut asså

Medlem

Ser rätt kul ut :>

Medlem

Ett måste, ruskigt snygga miljöer och animationer...

Ett köp.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Ser grymt roligt ut. Lyssnade på en intervju med utvecklarna på gamespot idag och dom sade att endast demot tog upp en hel dvd-skiva. Då kändes genast min bluray-spelare mycket trevligare.

Medlem

Grymma animationer, givet köp!

Inaktiv

köpa, klara, lämna tillbaka!
ge mig detta!

1
Skriv svar