Supreme Commander uppdaterat

Medlem

Tror inte C&C Tiberium Wars kommer bli någon speciell hit i MP, i alla fall inte om EA kör med samma MP system som i alla andra tidigare C&C spel.
Då den som har snabbast dator bygger units snabbast, eller om man drar ut bilden ut i foggen så bygger man också snabbare:D.
typ. "jag förlora för att han köpte nyss en ny dator":P
Annars gillar jag C&C spelerna skarpt!
Hoppas dock att dom har åtgärda detta konstiga system dom har kört med ett tag nu.
C&C spel som jag vet är så i är:
Red Alert
Red Alert 2
Tiberian Sun
Generals

Medlem

Jag köpte Supreme Commander den 23 feb, tycker det är grymt,
dock så suger gpgnet hårt, reggade mitt konto och allt de där..
När jag ska logga in får jag fel 300 RendesVous Coulnd find account..riktigt gay, sen när man väljer lost username och anger min cdkey så får jag inget brev..
ruttet ruttet! blir att lira över hamachi istället. Funkar 300% bättre

Medlem

Har inga problem med GPGNet här, tycker det fungerar helt okej. Låter som att du haft rätt otur dock.

/ LordDaimos

Medlem

Köpte Supreme Commander för lite mindre än en timme sedan och sitter och installerar det nu. Har redan laggt många timmar på demot.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det är underbart, någon som kan ta en bild på det förminskade grännsinttet?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Försökte ta den bild men allt tokhängde sig

Det förminskade gränsnittet är annars väldigt bra förutom att man måste bläddra bland vissa byggmenyer vilket man inte har tid med när det e stressigt, hoppas dom fixar detta så att man kan börja använda den på rikigt

Medlem

Nya gränssnittet är underbart, ska se om jag kan ordna lite senare.

/ LordDaimos

Medlem

Ska man bygga mycket så ska man ju köra i build mode! Så slipper man leta efter rätt ikon också, bara att memorera vilken knapp som man ska trycka på för att bygga vad

Ska försöka få igång fraps och ta en bild..

Medlem

HAMACHI :

CHANNEL : SWESUPCOM PASSWORD : FZOWNZ

Kom och spela med os!

Och för en "svensk" internationel server:

SupremeCommanderSWE

Ladda ner Hamachi http://www.hamachi.cc/

Och joina!

Edit: Glöm inte att patcha

Inaktiv

Kan någon skriva hur man använder Hamachi? hur man ansluter och sånt..? första gången jag använder den.

Medlem

du trycker på powerknappen

sen trycker du på andra knappen och trycker på JOIN NETWORK

där skriver du namnet och lösenordet.

så enkelt är det

Inaktiv

joo...så långt har jag kommit..ska man gå in i spelet sen välja lan?
Jag har provat det men jag får inte upp några lan spel...

Medlem
Skrivet av Struggle:

Det är underbart, någon som kan ta en bild på det förminskade grännsinttet?

Ingen jättebra bild kanske men du ser ju hur slimmat det blivit om man jämför med originalet.

/ LordDaimos

Medlem

Gjorde det där performance testet, men rutan som kommer upp i slutet säger att man ska ha så högt som möjligt?

Och jag fick 14200 nånting..

Nån som fått nåt liknande? skulle vara kul att kunna jämföra med nån, är också nyfiken på om nån vet vad högsta poängen är?

edit:
Stats Log Report

Logged frames : 6717
Timestamp : Sat Feb 24 13:08:24 2007

SupComMark (sim) : 8829
SupComMark (render) : 5398
SupComMark (composite) : 14227
(Note: SupComMark scores represent overall system performance. Higher is better.)

Medlem

Jag fick nånstans just över 14 000 också. Hade dock mer på sim och mindre på render än vad du har.

/ LordDaimos

12
Skriv svar