Warhammer: Mark of Chaos

Medlem

Hade haft ögonen på det ett tag men efter detta test så har min längtan bytts ut mot avsky... aja, får hoppas på att det bli nåt bättre nästa gång:)


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Nomble:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Nomble:

hmm är det någon som helst likhet mellen Mark of Chaos och Dawn of War?

Likhet mellan... Men för i helvete. Det här är väll ändå en uppföljare från Warhammer: Dark Omen och dess förgångare. Det är där man ska leta likheter. Men jag vet inte. Alla här inne är kanske för unga för att ens veta vad Dark Omen är för spel.

Oj, uselt formulerad fråga. Menade om spelssättet var lika mellan spelen eftersom Mark of Chaos fick uselt betyg medans Dawn of War fick högre.

Iaf så köpte jag Dark Omen dagen det kom ut

Nej dawn of war är mycket roligare och annat spelsätt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Snacka om felbefömning från recensenten..Är inte insatt i Warhammer mer än att jag är ett Dawn of War-fan. Ändå anser jag att detta spelet är riktigt bra. Spelet överglänser allt jag spelat inom Total War-serien (Medieval 1 och framåt) och bjuder på atmosfär och extremt roligt gameplay.

Det finns få minus med spelet och de som finns är saker som går att ha överseende med. Ett riktigt bra spel helt enkelt.

12
Skriv svar